fadern skal i retten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Anonym trådstarter

så har politiet lige ringet idag, og sagt at faderen til mit ufødte barn skal i retten pga han har truet mig på livet osv,

og at han havde hidset sig noget så grusomt op for politiet. så jeg skal flyttes til en anden adresse i mindst en måned
´

føler næsten mit liv er ødelagt når jeg skal under dække osv, for politiet frygter at han vil gøre mig noget igen og især efter han skal i retten,

ved endelig ikke hvad jeg ville med det her, havde bare brug for at komme ud med det,

så om 4 timer flytter jeg til en anden adresse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Dot D

Nej hvor en træls situation, men godt at komme væk. Der skulle jo nødigt ske noget med dig og barnet.

Du får lige et kram herfra

Glade ønsker for dig og bette

Hej fra Dot

Anmeld

22. juni 2010

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Nej hvor en træls situation, men godt at komme væk. Der skulle jo nødigt ske noget med dig og barnet.

Du får lige et kram herfra

Glade ønsker for dig og bette

Hej fra Dot

det rigtig nok, bare underligt ikke engang at kunne være i sit eget hjem mere.

men mange tak

Anmeld

22. juni 2010

Dot D

Anonym skriver:

det rigtig nok, bare underligt ikke engang at kunne være i sit eget hjem mere.

men mange tak

Det kan jeg godt forstå, men hvis han kan ske at blive rigtigt gal over det, så er det jo det mest sikre at gøre. Det er et lille offer at gøre i længden, MEN et stort lige i nuet. Jeg håber for dig at det går nemmere end det måske er forventet.

Anmeld

22. juni 2010

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Det kan jeg godt forstå, men hvis han kan ske at blive rigtigt gal over det, så er det jo det mest sikre at gøre. Det er et lille offer at gøre i længden, MEN et stort lige i nuet. Jeg håber for dig at det går nemmere end det måske er forventet.

tror bare jeg skal venne mig til tanken.

endelig er der nogen der ved om det kan skade den lille at være lidt ked?

Anmeld

22. juni 2010

Dot D

Anonym skriver:

tror bare jeg skal venne mig til tanken.

endelig er der nogen der ved om det kan skade den lille at være lidt ked?

Det tror jeg ikke det kan, men du kan nok ikke undgå at få den tanke. Prøv at finde et roligt sted lidt behageligt musik, og sæt dig ned med hænderne på maven og drøm lidt om hvor dejligt et barn du skal have. Håber at det kan give dig lidt ro på, og lidt bedre tanker

Anmeld

22. juni 2010

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Det tror jeg ikke det kan, men du kan nok ikke undgå at få den tanke. Prøv at finde et roligt sted lidt behageligt musik, og sæt dig ned med hænderne på maven og drøm lidt om hvor dejligt et barn du skal have. Håber at det kan give dig lidt ro på, og lidt bedre tanker

det må jeg prøve(;

Anmeld

22. juni 2010

thildemus

Mange tanker herfra. Brug din energi på din lille mus i maven. Du vil helt naturligt være påvirket af det du skal igennem - og bare rolig sådanne nogle små mus er da heldigvis nogle robuste størrelser. Du må også tillade dig selv at være ked af det, for ellers klarer du det ikke. Men ja positiv energi til dig og bebs

Anmeld

22. juni 2010

Anonym trådstarter

thildemus skriver:

Mange tanker herfra. Brug din energi på din lille mus i maven. Du vil helt naturligt være påvirket af det du skal igennem - og bare rolig sådanne nogle små mus er da heldigvis nogle robuste størrelser. Du må også tillade dig selv at være ked af det, for ellers klarer du det ikke. Men ja positiv energi til dig og bebs

mange tak

Anmeld

22. juni 2010

N&J

Altså der er vist ikke noget der tyder på at det har betydning, men det har jo betydning for dig.. så jeg håber du kan finde nogle gode, sjove film og så bare hygge dig med at ae maven.. 

Kan slet ikke forestille mig at skulle leve med den frygt, men hvor jeg håber for dig at han kommer ind og sidde og så bare glemmer alt om dig.. det var her det ville være dejligt at man ikke skulle skrive faderen på.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.