Yes...tror sgu det ender med at min drøm går i opfyldelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Mathilde

Det har altid været min drøm at blive jordemoder, men jeg har i mange år skubbet tanken og drømmen væk, da der jo kræves et ret højt snit og det mente jeg ikke jeg kunne opnå!

Men jeg har lige fået mit gennemsnit idag og det siger 10,0...

Så nu er det sgu realistisk at min drøm kan gå i opfyldelse, hvis ellers jeg kan få det til at hænge sammen rent praktisk da jeg skal læse i Ålborg og vi bor på Mors. Jeg vil dog vente et år med at søge ind, så Celina er lidt ældre...

Men det er sgu lidt vildt - det KAN lykkes Jubii

Bare lige et glad indlæg fra mig

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

AnneBJ

Ih hvor dejligt!! Tillykke

Anmeld

22. juni 2010

Bayze

Mathilde skriver:

Det har altid været min drøm at blive jordemoder, men jeg har i mange år skubbet tanken og drømmen væk, da der jo kræves et ret højt snit og det mente jeg ikke jeg kunne opnå!

Så nu er det sgu realistisk at min drøm kan gå i opfyldelse, hvis ellers jeg kan få det til at hænge sammen rent praktisk da jeg skal læse i Ålborg og vi bor på Mors. Jeg vil dog vente et år med at søge ind, så Celina er lidt ældre...

Knus..

Hoooold da kæft, hvor er du sej!! Stort stort tillykke, you go girl!

Du skal da være jordemor! Det ville jeg også vælge hvis jeg kunne vælge om. Afsted med dig og held og lykke med det. Det praktiske skal du nok få styr på

Anmeld

22. juni 2010

SmillaN

Hej

Det lyder da bare så dejligt- TILLYKKE. Kan godt forstå at du vil læse til jordemor. Kunne jeg lave mit valg om læste jeg til jordemor, men jeg har en bachelor i pæd. og orker simpelthen ikke 3.5 år igen. Så nu vil jeg bygge videre på den uddannelse jeg har.

Men jeg håber at du kommer ind på det seminarie du gerne vil.

mvh karina

Anmeld

22. juni 2010

Marco2

Stoort tillykke. Det er virkelig et flot snit. Og ja så er slle døre åbne uanset hvilken vej du vælger.

Men tror da at jordemoder er et enormt spændende job.

Held og lykke.

Ag

Anmeld

22. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er da fantastisk Tillykke. HÅber du kommer ind.

Anmeld

22. juni 2010

Tullebobs

Knus..

WOW Mathilde! Du er supersej. Tillykke med det flotte gennemsnit. Er sikker på at du bliver en fantastisk jordemoder. Bor jo i Aalborg, og det ville da være hyggeligt, hvis du kom forbi

KNus fra Trine

Anmeld

22. juni 2010

Dot D

Et stort til lykke med det flotte gennemsnit. Du må igang med drømmeuddannelsen

Anmeld

22. juni 2010

LotteN

hold da op mathilde - det er godt nok et flot snit - godt gået. stort tillykke med det.  og hvor lækkert du så kan blive jordmor hvis i kan få det hele til at hænge sammen. I kan evt. ikke flytte til ålborg I de år mens du læser og så flytte tilbage igen bagefter?

Anmeld

22. juni 2010

Mathilde

AnneBJ skriver:

Ih hvor dejligt!! Tillykke

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.