Jordbær og ondt i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.745 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

patella

Bastian fik i går aftes lov til at smage jordbær. Dvs han har spist hvad der svarer til et alm. størrelse jordbær - ikke kødet men mest saft han sugede med vellyst ud af bærerne.

I nat vågner han så omkring kl. halv et og er totalt utrøstelig og det fortsætter on and off indtil kl. ca. 3. Jeg kan ind i mellem lægge ham, men så går der omkring 15 minutter og så vågner han og er ufattelig ked af det igen.

Lyder det som ondt i maven? Det skal siges at jeg har ALDRIG prøvet det her før, han græder normalt aldrig. Ind i mellem kan han vågne og være ulykkelig, men så tar vi ham op og trøster ham, hvorefter vi kan lægge ham igen så snart han er trøstet (ca 1½ minut efter) og så sover han fint videre resten af natten...

Han er 7 måneder den 26. juni...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

patella

op 

Anmeld

22. juni 2010

patella

slet ingen der kender til det?

Anmeld

22. juni 2010

Mor til L&S

Næh ikke rigtigt... men ved at man siger at baby kan få ondt i maven hvis moderen som ammer spiser jordbær...

Sååå der er sikkert noget om det...

Anmeld

22. juni 2010

patella

Ja du har nok ret

Anmeld

23. juni 2010

MaleneGærup

Kender det ikke, men har læst at børn ikke må få jordbær før de er over et år gammel....

Anmeld

23. juni 2010

Pige2009

Der står i bogen "Sund mad til babyer og tumlinger" at de ikke må få jordbær før de er omkring et års tid Måske er det derfor han har ondt i maven...

K.h. Linda

Anmeld

23. juni 2010

MaleneGærup

Baagøe skriver:

Der står i bogen "Sund mad til babyer og tumlinger" at de ikke må få jordbær før de er omkring et års tid Måske er det derfor han har ondt i maven...

K.h. Linda

det er netop også i den bog jeg hat læst det, syntes den er helt genial med mange rigtig gode opskrifter der også kan spises af forældrene

Anmeld

2. juli 2010

patella

Okay, det anede jeg ikke - hmm så er det nok derfor! Tak for svarene!

Anmeld

2. juli 2010

tumle81

MaleneGærup skriver:

det er netop også i den bog jeg hat læst det, syntes den er helt genial med mange rigtig gode opskrifter der også kan spises af forældrene

Mener at det er fordi jordbær kan give allergi... Er der ikke også noget med kiwi??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.