hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

grinbidderen

hej..

Jeg har det rigtig underligt i øjeblikket, jeg vil bare så gerne være gravid igen og have at valdemar skal være storbror, han er bare så super sød over for små babyer han nusser og kysser dem og giver dem sutten hvis de græder. såå sødt..

MEN lasse vil gerne have vi får hus før vi får flere børn, men vi får jo ikke hus før om mange mange år da jeg skal have et fast arbejde noget tid før vi har råd til hus. og da jeg jo har en depretion og ikke er klar til at komme på arbejdes markede (er på kontanthjælp) så er det lidt svært at få¨hus. men jeg vil bare gerne have en lille baby igen og så er det bare så underligt inden mit hovedet der bare siger at mange af jer her inden fra som har børn på valdemars alder 20 mdr i har fået barn nr.2 el er gravid el prøver på det.. også har jeg en dum mand der ikke vil.. sagde det til ham igår at jeg virkelig gerne ville igen med nr 2 og fortalte at det er ok normalt at få nr 2 nu da der var mange af jer skønne kvinder der os havde osv... han sagde bare ikke noget til det og føler bare jeg løber mos en mur hver gang..

vores forhold går rigtig godt og valde er blevet så stor og dygtig til at tale og leget meget med sig selv osv.

mit spørgsmål er lige at kan man ikke godt have 2 børn selvom man bor i lejlighed med 2 værelser vores soveværelse ville børene bare deles om da det er ret stort og det værelse som er valdemars det ville vi bare sove i da det jo er det eneste der er til i soveværelset. og når børene så bliver ælder der skal el er vi jo flyttet i hus når de er blevet teenager osv så har de jo hvert sit værelse, jeg kan ik se problemet når de er så små.. kan i?+

knus Gitte der bare så gerne vil have nr.2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Ni-ko-li-ne

grinbidderen skriver:

hej..

Jeg har det rigtig underligt i øjeblikket, jeg vil bare så gerne være gravid igen og have at valdemar skal være storbror, han er bare så super sød over for små babyer han nusser og kysser dem og giver dem sutten hvis de græder. såå sødt..

MEN lasse vil gerne have vi får hus før vi får flere børn, men vi får jo ikke hus før om mange mange år da jeg skal have et fast arbejde noget tid før vi har råd til hus. og da jeg jo har en depretion og ikke er klar til at komme på arbejdes markede (er på kontanthjælp) så er det lidt svært at få¨hus. men jeg vil bare gerne have en lille baby igen og så er det bare så underligt inden mit hovedet der bare siger at mange af jer her inden fra som har børn på valdemars alder 20 mdr i har fået barn nr.2 el er gravid el prøver på det.. også har jeg en dum mand der ikke vil.. sagde det til ham igår at jeg virkelig gerne ville igen med nr 2 og fortalte at det er ok normalt at få nr 2 nu da der var mange af jer skønne kvinder der os havde osv... han sagde bare ikke noget til det og føler bare jeg løber mos en mur hver gang..

vores forhold går rigtig godt og valde er blevet så stor og dygtig til at tale og leget meget med sig selv osv.

mit spørgsmål er lige at kan man ikke godt have 2 børn selvom man bor i lejlighed med 2 værelser vores soveværelse ville børene bare deles om da det er ret stort og det værelse som er valdemars det ville vi bare sove i da det jo er det eneste der er til i soveværelset. og når børene så bliver ælder der skal el er vi jo flyttet i hus når de er blevet teenager osv så har de jo hvert sit værelse, jeg kan ik se problemet når de er så små.. kan i?+

knus Gitte der bare så gerne vil have nr.2

jeg forstår dig godt.... det er svært....

men jeg tror i gør klogt i at vente en smule, hvis der er udsigt til at din depression bliver medre.... Så vent til du har det bedre:0) mht. plads, tjoooo der er da mennesker der sover i det ene værelse og så deler børnene det andet.... Jeg ville få pip, men heldigvis er vi forskellige, og hvis det fungerer for jer så er det da super:0)

der er jo heller ingen der siger at man SKAL købe et hus, i kan jo også leje noget større eller et rækkehus med have?

Anmeld

22. juni 2010

anna-jonas

Jeg kan godt forstå din mand................for han er sikkert bekymret for både jeres økonomi og dit helbred. Det er jo ikke ufarligt at blive gravid, mens man har en depression..............og hvis den bliver værre, så er i jo begge på den. Det kræver jo en masse overskud, at stå med en nyfødt og en 2-3 årig.

Får du hjælp via en psykiater?? For jeg synes at din depression har varet meget længe............og spørgsmålet er om du får den rigtige behandling.

Men kan klart godt følge dig i ønsket om at få en bebs mere..........men synes måske lige at du skal få det bedre psykisk først.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.