Svigermor scorede et par points idag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

Skouboe

Vi kom til at snakke om i søndags at jeg havde ombestemt mig og alligevel gerne ville have hende til at købe en auto-stol til lillesøster igennem FDM istedet for at bestille den hjem fra England, spm jeg oprindeligt havde planlagt (det kunne ikke betale sig at købe den derovre længere).

Hun var så i FDM shoppen i Lyngby i dag og købte den til os - de havde ikke flere på lager, så hun scorede udstillingsmodellen og fik yderligere 200 kr i rabat fordi hun brokkede sig over en - stort set usynlig - skramme på den ene side...

Så nu er den første ting til lillesøster på plads, og endda med rabat..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

grinbidderen

Skouboe skriver:

Vi kom til at snakke om i søndags at jeg havde ombestemt mig og alligevel gerne ville have hende til at købe en auto-stol til lillesøster igennem FDM istedet for at bestille den hjem fra England, spm jeg oprindeligt havde planlagt (det kunne ikke betale sig at købe den derovre længere).

Hun var så i FDM shoppen i Lyngby i dag og købte den til os - de havde ikke flere på lager, så hun scorede udstillingsmodellen og fik yderligere 200 kr i rabat fordi hun brokkede sig over en - stort set usynlig - skramme på den ene side...

ej hvor er det bare super fedt og især med rebat.. og det er godt nok en lækker auto.stol... den ligger jo helt ned næsten det er jo perfekt så kan man osse køre længer end 30 min af gangen..

Anmeld

21. juni 2010

Skouboe

grinbidderen skriver:

ej hvor er det bare super fedt og især med rebat.. og det er godt nok en lækker auto.stol... den ligger jo helt ned næsten det er jo perfekt så kan man osse køre længer end 30 min af gangen..

Det er den eneste autostol på markedet hvor de ligger helt fladt - den kan bruges som lift og stadig har den topkarakter i sikkerhed i FDM tests. 

Vi har valgt at købe denne stol istedet for at genbruge Freja's stol, netop fordi vi har langt alle steder hen og jeg havde det SÅ skidt med at Freja skulle sidde i en autostol i så lang tid, men der var ikke så meget at gøre ved det - på det tidspunkt fandtes denne stol ikke...

Anmeld

21. juni 2010

grinbidderen

Skouboe skriver:

Det er den eneste autostol på markedet hvor de ligger helt fladt - den kan bruges som lift og stadig har den topkarakter i sikkerhed i FDM tests. 

Vi har valgt at købe denne stol istedet for at genbruge Freja's stol, netop fordi vi har langt alle steder hen og jeg havde det SÅ skidt med at Freja skulle sidde i en autostol i så lang tid, men der var ikke så meget at gøre ved det - på det tidspunkt fandtes denne stol ikke...

ja den er jo osse mega fed syntes jeg når vi engang skal have nr2 vil jeg da osse investre i sådan en da vi besøger mormor i kbh og bor selv i vestsjælland s¨å ca en times kørsel. sidst havde vi liften i bilen med lift net... hva ligger den i pris-klasse?+

Anmeld

21. juni 2010

JustAnotherName

Skouboe skriver:

Skøøøøønt !!!!!!    

Anmeld

21. juni 2010

Skouboe

grinbidderen skriver:

ja den er jo osse mega fed syntes jeg når vi engang skal have nr2 vil jeg da osse investre i sådan en da vi besøger mormor i kbh og bor selv i vestsjælland s¨å ca en times kørsel. sidst havde vi liften i bilen med lift net... hva ligger den i pris-klasse?+

FDM sælger den for 1699 (vi fik den så til 1500 pga. svigermor og hendes falkeøje). Alle andre stedet tror jeg den koster 2000. Man kan muligvis finde dem billigere i tyskland.

Den er mindre end en normal 0-13 kg autostol (den hedder 0-10), men vi regner med at når lillesøster bliver for lang til den i 3-4 måneders alderen, køber vi en Britax First Class, der kan monteres både fremadvendt og bagudvendt og går fra 0-18 kg, og sælger denne brugt. Vi har i forvejen 2 First Class til storesøster.

På den måde kommer vi ikke til at skulle købe flere stole end vi ellers ville have gjort, hvis vi havde købt 0-13 kg og derefter 9-18 kg.

Anmeld

22. juni 2010

Ni-ko-li-ne

skønt!

Anmeld

22. juni 2010

anna-jonas

Fed stol...............og super svigermor.........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.