Beskriv din slimprop :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.376 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

Anne85

Endnu et af de charmerende spørgsmål  Men beskriv hvordan din slimprop så ud?? Og hvor lang tid efter den gik fødte du??

Jeg er nemlig næsten 100% sikker på at min gik igår... men blir squ alligevel i tvivl... og når alt kommer til alt kan det jo være ligemeget for der kan vel gå op til flere uger fra den går og til man føder... men alligevel er man jo så obs på alle tegn på om fødslen mon er lige om hjørnet

Der kom to klatter af to omgange med en times tid imellem - to hvide seje klatter som jeg nærmest kunne mærke glide ud  Mindes dog at den under første graviditet var sårn lidt mere brunlig... hmm.. men synes også jeg har læst mig til at de kan ha vidt forskelligt udseende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Mira0911

En snotklat med blod...  4½ døgn efter fødte jeg...

Anmeld

21. juni 2010

3xM

snot klat uden blod

Anmeld

21. juni 2010

XXSS

Sej hvid klat og der gik 5 dage inden jeg fødte, men havde jeg ikke fået kejsersnit var der nok gået flere. Den kan jo gå flere uger inden fødslen

Anmeld

21. juni 2010

Ox.

En masse masse slim med en masse blod, den gik imens jeg havde begyndende veer, og ca 27-28 timer senere var hun ude  ..

Anmeld

21. juni 2010

Anne85

Ja allerede her kan jeg jo se at den berømte klat kan have meget forskelligt udseende  Tror nu det var den... kunne ligefrem mærke da den gled ud for neden - begge gange. Men men men... har så googlet mig frem til at den kan gå op til 6 uger før  Så det er jo egentlig uden betydning... MEN kan nu rigtig godt li dem af jer der fortæller at I fødte kort tid efter  Åh hvor er jeg dog utålmodig

Anmeld

21. juni 2010

Mira0911

Synes jeg har hørt at slimproppen kan gå op til flere gange??!!

Anmeld

21. juni 2010

Lulle25

Mine er gået 2-3 dage inden jeg fødte alle 3 gange. Eller i hvert fald tror jeg da det var dem, men man ved jo aldrig. Kan godt forstå du er utålmodig, har født 12, 17 og 15 dage inden termin, men var vildt utålmodig inden alligevel Held og lykke knus

Anmeld

21. juni 2010

dorthemus

Brunlig, lidt sej, snotklat...fødte dagen efter

Anmeld

21. juni 2010

Anne85

ELSKER jeres fortællinger med at I fødte få dage efter  Og Louise jeg er død misundelig  Om halvanden time kan der tælles ned fra 9 dage... NU må hun altså godt komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.