lille Latifa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

sarahb

Lille Latifa er stadig indlagt, nu også med blære betændelse som de er bange for sætter sig på nyrerne. Hendes infektions tal er stadig ligeså højt.
De er isoleret og keder sig meget derude, men de skal blive mindst 2 dage mere..
Stakkels lille skat, vi håber snart hun bliver rask igen så de kan komme hjem og nyde hinanden i fred og ro.

Lige en lille update fra Skønne Trine og Latifa..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

oo

nej! det er da lige voldsomt nok for sådan en lille krop øv, hvor jeg håber det snart vender

Anmeld

22. juni 2010

Barbamama

Åh nej.... Åh det er jeg ked af at høre. Der er ikke noget værre end at være på sygehuset. Jeg håber snart infektionstallene daler og din lille skat får det bedre.... Håber I kan hjælpe hinanden derude og støtte hinanden for det er dælme en hård omgang. Knus til jer!

Anmeld

22. juni 2010

sarahb

Hun er begyndt at drikke nu så de har taget sonden ud, men lille pigen harctabt sig 2 kilo allerede..
Håber jeg hører fra dem i dag så skriver jeg lige igen..

Kram..

Anmeld

22. juni 2010

sarahb

Hun er begyndt at drikke nu så de har taget sonden ud, men lille pigen harctabt sig 2 kilo allerede..
Håber jeg hører fra dem i dag så skriver jeg lige igen..

Kram..

Anmeld

22. juni 2010

Bondepigen

Åh nej, stakkels Latifa!!!

Håber godt nok, hun snart bliver frisk, for det er da bare for synd.

Anmeld

22. juni 2010

Dictes mor

Åh hvor er det synd. Jeg håber, at hun snart kommer til kræfter igen. Stakkel lille pige.

Anmeld

22. juni 2010

anna-jonas

Sikke en omgang................send Latifa, Abdi og Trine et stort knus fra alle os piger, og fortæl dem at vi tænker på dem.

Anmeld

22. juni 2010

Ni-ko-li-ne

årh hvor er det synd.... øv.... det er SÅ hårdt sådan noget! jeg håber virkelig lille Latifa snart er frisk!

Anmeld

22. juni 2010

mama09

sarahb skriver:

Lille Latifa er stadig indlagt, nu også med blære betændelse som de er bange for sætter sig på nyrerne. Hendes infektions tal er stadig ligeså højt.
De er isoleret og keder sig meget derude, men de skal blive mindst 2 dage mere..
Stakkels lille skat, vi håber snart hun bliver rask igen så de kan komme hjem og nyde hinanden i fred og ro.

Lige en lille update fra Skønne Trine og Latifa..

Tak til jer alleDet betyder meget at i tænker på os....... 

og især dig Sarah you are the best - flyt dog til AALBORG!! orkede ikke at sms idag - er så træt.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.