Scanning idag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

mullesmith2

Har været til scanning idag 16+0 og min to dejige twins er bare så store og flotte de er lige store næsten så det er bare så skønt den ene ikke stjæler blod fra den anden eller noget. Den ene vejde 137g og den anden vejede 142g  så det er meget tæt på hinanden. Er lykkelig. Glæder mig allerede til næste scanning om 14 dage så håber jeg godt nok på de kan se kønnet. Tro i ik det er muligt når man er 18+1 at se kønnet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

mullesmith2 skriver:

Har været til scanning idag 16+0 og min to dejige twins er bare så store og flotte de er lige store næsten så det er bare så skønt den ene ikke stjæler blod fra den anden eller noget. Den ene vejde 137g og den anden vejede 142g  så det er meget tæt på hinanden. Er lykkelig. Glæder mig allerede til næste scanning om 14 dage så håber jeg godt nok på de kan se kønnet. Tro i ik det er muligt når man er 18+1 at se kønnet??

Dejligt med en god oplevelse! Det er altid et hit at blive scannet synes jeg, uanset om det er tidligt eller sent i graviditeten

Scanningsklinikkerne plejer at sige, at når man er 17 fulde uger - dvs. 17+0 kan de med sikkerhed se kønnet, så mon ikke det er muligt når du er 18+1

Anmeld

21. juni 2010

Chalala85

mullesmith2 skriver:

Ihhh hvor dejligt at høre. Jo jeg er ret sikker på de vil kunne se kønnet på dine skumfiduser der

Anmeld

21. juni 2010

Low

mullesmith2 skriver:

Hvis de små ligger sådan så man kan se det og ikke er krøllet for meget sammen så burde de godt kunne se det .

Men mange gange tillykke for en vellykket scanning

Anmeld

21. juni 2010

mullesmith2

Håber godt nok også jeg kan få det afvide hvad det er der gemmer sig  er simpelthen så vildt spændt på det. Men vil sige jeg er mere lettet over bare at få afvide de er sunde og raske og de vokser sig lige store. Kønnet er jo underordnet ved siden af det.

Anmeld

21. juni 2010

Faith

Tillykke med den positive skanning.

Jeg fik kønnene at vide da jeg var 15+6, så det burde da være muligt for dig at få kønnene at vide ved næste skanning.

Anmeld

21. juni 2010

Mka

Hvor er det bare dejligt at høre at de vokser fint Det er bare så spændende. Glæder mig til at høre hvad der gemmer sig der inde

knus

Anmeld

22. juni 2010

mullesmith2

Mka skriver:

Hvor er det bare dejligt at høre at de vokser fint Det er bare så spændende. Glæder mig til at høre hvad der gemmer sig der inde

knus

Jeg glæder mig godt nok også helt vildt

Anmeld

22. juni 2010

Stephanie3

Skønt! Ja der er det muligt at se kønnet.

Anmeld

22. juni 2010

mullesmith2

smillaluna skriver:

Tillykke med den positive skanning.

Jeg fik kønnene at vide da jeg var 15+6, så det burde da være muligt for dig at få kønnene at vide ved næste skanning.

Ej hvor snyd og jeg var 16+0 igår og der ville hun ik sige noget om kønnet det var for tidligt at se sagde hun. Var det bare ved det offentlige du blev scannet da de kunne se kønnet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.