Gult udflåd :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.858 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

FrkLarsen

Hej piger.

Jeg er gravid i uge 33+2 og er begyndt at få guligt udflåd, er det normalt og bør jeg kontakte min læge? 

Mit udflåd har igennem hele graviditeten været hvidt, så ville lige høre om nogen af jer har nogen erfaring der  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

XXSS

Mit kan også være lidt gulligt (tror måske man drypper lidt samtidig - uden at du må hænge mig op på det)  Hvis der er noget - kommer det frem til næste kontrol via urinen.

Anmeld

21. juni 2010

FrkLarsen

Tanja78 skriver:

Mit kan også være lidt gulligt (tror måske man drypper lidt samtidig - uden at du må hænge mig op på det)  Hvis der er noget - kommer det frem til næste kontrol via urinen.

Var til 3 og sidste lægebesøg i torsdags, hun bad mig om at komme og give en urinprøve igen fredag, da den viste noget med proteiner, skulle have ringet derop idag, men kom helt væk fra det 

Note til mig selv : Husk at kontakte lægen imorgen  

Anmeld

21. juni 2010

XXSS

FrkLarsen skriver:

Var til 3 og sidste lægebesøg i torsdags, hun bad mig om at komme og give en urinprøve igen fredag, da den viste noget med proteiner, skulle have ringet derop idag, men kom helt væk fra det 

Note til mig selv : Husk at kontakte lægen imorgen  

Okay ja ring endelig for at høre ad, for hvis det evt. er tegn på blærebetændelse så skal du i behandling. Men jeg havde 1+ for leukocytter sidst og det gør de ikke noget ved, hun sagde at det kunne skyldes at der var lidt udflåd i urinen - så mon ikke det er det samme med dig

Anmeld

21. juni 2010

FrkLarsen

Tanja78 skriver:

Okay ja ring endelig for at høre ad, for hvis det evt. er tegn på blærebetændelse så skal du i behandling. Men jeg havde 1+ for leukocytter sidst og det gør de ikke noget ved, hun sagde at det kunne skyldes at der var lidt udflåd i urinen - så mon ikke det er det samme med dig

Jo det kunne godt være, hun nævnte ihvertfal noget omkring udflåd i urinen pga et grumset udseende  

Anmeld

21. juni 2010

XXSS

FrkLarsen skriver:

Jo det kunne godt være, hun nævnte ihvertfal noget omkring udflåd i urinen pga et grumset udseende  

Så behøver du ikke være bekymret  ved ikke hvorfor det sker, men umiddelbart betyder det ikke noget. Men ring da lige til lægen for en sikkerheds skyld

Anmeld

21. juni 2010

kettner

altså jeg har det på samme måde og det kan godt være lidt gulligt, men der er ikk noget i min urin, og jeg har fået lidt meget a det så jeg går lidt med trussebind nu ellers skal jeg skifte trusser 3-4 gange om dagen ..

Camilla 39+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.