Hvor meget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

Nadia&Daniel

..tøj i størrelse 50 - 56 - 62 købte I til jeres første baby??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

L.J.L

Jeg tror vi havde 8-10 bodyer i str. 56 og omkring 5 heldragter, og så lidt bluser og bukser. Vi fandt dog hurtigt ud af at det slet ikke var nok.

Vi skiftede tøj 3-4 gange dagligt på sønnike den første måneds tid, først pga. navlen, den stinker når den er ved at falde af, og så pga. gylp, lort, tis... Så vi fik købt en masse ekstra tøj. men hvis du har en 20 bodyer og en 10 heldragter så tror jeg du har rigeligt. Man finder også hurtigt ud af at man ikke gider at matche tøjet i starten det skal bare være praktisk og nemt

Anmeld

21. juni 2010

smokin

linselouise skriver:

Jeg tror vi havde 8-10 bodyer i str. 56 og omkring 5 heldragter, og så lidt bluser og bukser. Vi fandt dog hurtigt ud af at det slet ikke var nok.

Vi skiftede tøj 3-4 gange dagligt på sønnike den første måneds tid, først pga. navlen, den stinker når den er ved at falde af, og så pga. gylp, lort, tis... Så vi fik købt en masse ekstra tøj. men hvis du har en 20 bodyer og en 10 heldragter så tror jeg du har rigeligt. Man finder også hurtigt ud af at man ikke gider at matche tøjet i starten det skal bare være praktisk og nemt

Hold da op - vi skifter slet ikke tøj på Malou så tit... kun når hun gylper eller kommer til at lave på sit tøj....

Anmeld

21. juni 2010

L.J.L

Zette skriver:

Hold da op - vi skifter slet ikke tøj på Malou så tit... kun når hun gylper eller kommer til at lave på sit tøj....

Lauritz tøj lugtede konstant i starten pga. navlen , så derfor skiftede vi tøj hele tiden, kunne slet ikke tage den lugt! Nu er han 6 mdr. så nu skifter jeg ikke hans tøj i løbet af dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.