Hvornår sætter den sig fast??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.618 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

lollandpigen

Hejsa alle I søde og kloge piger herinde......

Jeg er idag 34+5... Var til scanning i dag for at tjekke op på babs vækst. Lægen mente at hovedet havde sat sig fast da den var svær for ham at rykke..... Det synes jeg er tidligt når jeg er 3 gangs fødende eller hvad??

Efter scanning regned ehan ud at den vejede 2600 g hvilket også er meget stor synes jeg..... Nogle der har erfaringer med hvor store Jeres babyer var i uge 34??

Så tænker lidt nu e rjeg mon længere henne end hvad lægerne tror??

Håber nogle har nogle bud.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

ChatH

lollandpigen skriver:

Jeg er idag 34+5... Var til scanning i dag for at tjekke op på babs vækst. Lægen mente at hovedet havde sat sig fast da den var svær for ham at rykke..... Det synes jeg er tidligt når jeg er 3 gangs fødende eller hvad??

Efter scanning regned ehan ud at den vejede 2600 g hvilket også er meget stor synes jeg..... Nogle der har erfaringer med hvor store Jeres babyer var i uge 34??

Jeg ved det ikke helt men fik af vide af min jordemoder at de som regel ikke sætter sig rigtig fast før vandet går 2 og 3 og 4 gang??

Synes også 2600gr lyder stort jeg fik af vide at uge 32 hedder det omkring 2 kilo. men du får måske bare en ordentlig basse

Anmeld

21. juni 2010

lollandpigen

Chatarina skriver:

Jeg ved det ikke helt men fik af vide af min jordemoder at de som regel ikke sætter sig rigtig fast før vandet går 2 og 3 og 4 gang??

Synes også 2600gr lyder stort jeg fik af vide at uge 32 hedder det omkring 2 kilo. men du får måske bare en ordentlig basse

Har læst i politikkens gradivitetes bog at når man er 1 gangs fødende kan den sætte sig fast fra uge 34 og hos fleregange sker det ofte senere da ens mave muskler ikke er gode fordi man før har født... Nu skal man jo selvføgelig heller ikke tro på alt det man læser.....Men synes også 2600 lyde rmeget stort når jeg kun er i uge 34 +5

Anmeld

21. juni 2010

Low

lollandpigen skriver:

Da jeg var 34+3 der satte min jordemoder min endnu ufødte dreng til at veje 2500g og det sagde hun ikke noget til. Hun satte ham til at veje 3800g i fredags . Men jeg ved godt bare at det er et skøn. Men hun har ramt vægten meget godt når jeg sammenligner det med mine 3D scanninger så jeg tror sgu min knægt bliver en ordenlig basse . Hun sagde at i fredags at hun kunne rokke en meget lille smule på hans hoved men det havde ikke nogle betydning for om fødslen ville gå i gang.  Men jeg ved ikke om det er forskelligt fra om man er første gangs lige som mig eller om det er 3 gangs..

Anmeld

21. juni 2010

XXSS

lollandpigen skriver:

Er selv 35+ i dag og blev skønnet til 28-2900 gram. de sætter sig som regel fast inden for de sidste 4 uger.  Men de kan altså godt rykke sig alligevel. Jeg fik sidste gang af vide at min datter stod fast, men det gjorde hun altså ikke. Tror ikke du er længere henne end beregnet, tror bare at nogle børn vokser mere end andre. Min jdm vurderede at jeg har et stort barn, også et symfysemål på 36, så den fylder godt i landskabet

Anmeld

21. juni 2010

XXSS

lollandpigen skriver:

Har læst i politikkens gradivitetes bog at når man er 1 gangs fødende kan den sætte sig fast fra uge 34 og hos fleregange sker det ofte senere da ens mave muskler ikke er gode fordi man før har født... Nu skal man jo selvføgelig heller ikke tro på alt det man læser.....Men synes også 2600 lyde rmeget stort når jeg kun er i uge 34 +5

Altså herinde på babys måling af uger står der uge 35+ er gennemsnitsvægten 26-2800 og du er lige om lidt i uge 36 (35+) så jeg tror slet ikke det er så stort et barn som du tror.. Men ganske almindeligt

Anmeld

21. juni 2010

Bebsen

Hej

Ifl min JM skal barnet helst have sat sig fast i uge 36... Det fortalte hun sidst jeg var der, da min bebs har "smidt" sig på tværs, (møgunge som hun sagde, hihi )

Jeg var ved sidste JM besøg 32+6 og hun vurderede ham til at veje 2500g... Men han ligger vist os over gennemsnittet i størrelsen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.