Hvad er jeres yndlings spil på nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

XXSS

linselouise skriver:

åhh ja poker har selv spillet en del på pokerstars og PKR, men det er nu noget tid siden. Men eeeelsker poker!

også her bare i perioder  spillede også PKR p et tidspunkt blev bare lidt træt af de dersens mennesker hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

L.J.L

Tanja78 skriver:

også her bare i perioder  spillede også PKR p et tidspunkt blev bare lidt træt af de dersens mennesker hehe...

ja lige præcis. Det kom til at dreje sig om noget helt andet end poker syntes jeg. Så gik jeg over til pokerstars, der kan man også tit spille de der gratis turneringer

Anmeld

21. juni 2010

XXSS

linselouise skriver:

ja lige præcis. Det kom til at dreje sig om noget helt andet end poker syntes jeg. Så gik jeg over til pokerstars, der kan man også tit spille de der gratis turneringer

hehe ja lige præcis! Spiller også freeroll bare på unibet, vi har oddset lidt her under vm, så kan overføre m.m. via unibetkonto poker så det er smart nok ellers var det pacific førhen indtil den lukkede (er hvis åben igen).

Men som sagt kun i perioder jeg gider. Nu er tiden til det fordi jeg har barsel - så slapper man lidt af mens man sidder og stener det

Anmeld

21. juni 2010

Low

linselouise skriver:

Jeg havde en overgang en dille med Sims, men det er jo ikke et online spil. Men det kunne jeg blive helt grebet af

Hvis jeg havde det så havde jeg også spillet det . Jeg er helt vild med de spil. Sims 3 er især godt synes jeg

Anmeld

21. juni 2010

L.J.L

Low skriver:

Hvis jeg havde det så havde jeg også spillet det . Jeg er helt vild med de spil. Sims 3 er især godt synes jeg

Ja det er rigtig godt, elsker at bygge og indrette husene Du kan sikkert købe det brugt forholdvis billigt et sted?

Anmeld

21. juni 2010

Low

linselouise skriver:

Ja det er rigtig godt, elsker at bygge og indrette husene Du kan sikkert købe det brugt forholdvis billigt et sted?

Ja, det kan jeg nok godt. Jeg har næsten lige fået en ny pc. Jeg ville ikke købe det da jeg havde den gamle pc, for den kunne ikke engang køre spil fra facebook . Men nu har jeg en ny smart bærbar og min ven testede den et sted på internettet og han sagde at den ville kunne spille sims 3 uden problemer og uden det ville tage alt pladsen

Anmeld

21. juni 2010

L.J.L

Low skriver:

Ja, det kan jeg nok godt. Jeg har næsten lige fået en ny pc. Jeg ville ikke købe det da jeg havde den gamle pc, for den kunne ikke engang køre spil fra facebook . Men nu har jeg en ny smart bærbar og min ven testede den et sted på internettet og han sagde at den ville kunne spille sims 3 uden problemer og uden det ville tage alt pladsen

Hvis du nøjes med grundspillet og ikke alle ekstrapakkerne så vil du godt kunne spille det på din pc. De nyere bærbare har ofte en del mere ram ihvertfald.

Jeg købte mine spil online, det var super nemt så skulle man bare hente det online og installere det med det samme. Så ikke noget med at vente på posten

http://eastore.ea.com/store/eaemea/da_DK/DisplayHomePage/ThemeID.850300/ccRef.en_US

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.