Doktor Doolittle ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. juni 2008

Anja

Har lige et lille spørgsmål til en fagperson som dig - håber du kan hjælpe.

For snart 4 uger siden faldt Elias (11 mdr) ned fra puslebordet. Han slog hovedet mod kanten på badevægten og blev selv sagt meget ulykkelig, men holdt op med at græde efter få minutter.

Han fik et blåt mærke der, hvor han ramte badevægten - en blå streg med lidt fordybning/bule omkring ca 1-2 cm langt lige ved hårgrænsen.

Nu er det så, at jeg opdager, at han faktisk stadig har en lille fordybning, der, hvor mærket var. Det blå mærke er jo væk for længst og vi har ikke mærket mere til "skaden".

Hvorfor er den fordybning der endnu ? Den er ikke dyb, men man kan godt mærke den og hvis man stirrer sig blind på den synes jeg også at man næsten kan se den.

Skal jeg få det tjekket ?? Er det noget, der forsvinder igen ?

Tænker jo straks kraniebrud - dårlig mor - og hvad har vi ! :(

Anja, der nu er lidt bekymret for sin lille søn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2008

linemus

Hej Anja

Nu er jeg ikke fagperson, men jeg kan måske berolige dig ved at fortælle, at jeg oplevede det samme med Sebastian. Han faldt ned fra vores seng (han var også under 1 år) og slog panden i gulvet. Fik et blåt mærke og en bule, der nærmest vendte indad. Og den fordybning blev ved med at være der - jeg kunne i hvert fald se den, men det var ikke noget andre lagde mærke til. Tilsidst blev vi vel bare vant til det, for jeg ved faktisk ikke, om han stadig har den den dag i dag....

Så jeg tror ikke Elias har taget skade, når bare han er glad og tilpas, som han plejer at være :) Måske er det, fordi de er så bløde stadigvæk?

Knus Line

Anmeld

22. juni 2008

Doktor Doolittle

Hej Anja
Har først lige set din besked. ØV stakkels Elias :( Du skal dog ikke være bekymret. Han har ikke haft hjernerystelse udfra din beskrivelse, dvs. intet sket med hovedet :) Og den indadvendte bule forsvinder igen, men der kan gå lang tid, så du må væbne dig med tålmodighed (L)
(H) fra Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.