HJÆLP - gode råd søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

Keabla

Hej Allesammen.
Sidder her i min sofa - har været ved at lægge tøj sammen, men blev nødt til at sætte mig ned fordi jeg pludselig fik åndenød, blev varm og fik en rigtig træls murren nederst ved maven.
Nogen der kan råde om hvordan jeg skal reagere?
Det har stået på en lille time nu og jeg har taget temp. og den siger 38,7.
Knus herfra.
Uge 27 (26+2)

Hej Allesammen.

Sidder her i min sofa - har været ved at lægge tøj sammen, men blev nødt til at sætte mig ned fordi jeg pludselig fik åndenød, blev varm og fik en rigtig træls murren nederst ved maven.

Nogen der kan råde om hvordan jeg skal reagere?
Det har stået på en lille time nu og jeg har taget temp. og den siger 38,7.

Knus herfra.Uge 27 (26+2)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

hc=k

Jeg tror bare su skal lægge dig og slappe af.. Jeg har ingen andre bud, men jeg vil ønske dig god bedring

Anmeld

21. juni 2010

marhemor

Jeg tror at jeg ville ringe til fødegangen, og forhøre mig om hvordan jeg skulle reagere...

Umiddelbart tror jeg ikke at der er "noget galt", da du ikke har smerter og ikke bløder , men for at være på den sikre side, ville jeg lige forhøre mig hos eksperterne

Krydser fingre for dig og sender en masse tanker  

Anmeld

22. juni 2010

Keabla

Hejsa igen.

Valgte at slappe lidt af - men det blev ved og havde faktisk stadig feber da jeg gik i seng igår ved 23tiden.

Da jeg vågnede her til morgen så jeg farlig ud, hehe. Blodsprængninger i øjnene. 

Men jeg er slet ikke lige så øm og varm som igår.

Så tager det lige med ro et par dage.

Anmeld

23. juni 2010

Sirimor

Jeg vil nu alligevel foreslå dig at ringe til din jordemoder eller fødegangen (eller egen læge). Der kan være mange grunde til at du har feber og med murren i underlivet kan det måske være blærebetændelse eller deslige. Det er altid en god idé at få undersøgt og behandlet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.