af min søster!
Hun er virkelig bare det mest fantastiske menneske jeg kender og så sparker hun røv på sin uddannelse! Hun læser medicin, og holdt for et par uger siden et foredrag foran alle professorerne til Dansk Kirurgisk Selskabs årlige konference. Ikke nok med at hun stillede sig op foran alle de store, kloge hoveder, svarede på alle deres spørgsmål (også dem der ikke handlede om hendes emne) og fik klapsalver da hun var færdig - hun vandt sgudda også lige prisen for bedste præsentation 

Hun er blevet tilbudt en stilling på rigshospitalet OG en stilling på Hillerød, på trods af de ikke tager studerende i år...
For en uge side var hun oppe i psykiatri og fik et 10-tal og i dag har hun været oppe i socialmedicin og fik 12!!!
Synes bare hun er så TÆSKE sej... Hun er pisse dygtig til alt det faglige/boglige, men så går hun også bare ud og sparker røv i det praktiske på hospitalerne.. Hun har været et halvt år i Frankring og arbejdet sammen med nogle af de dygtigste labaraskopi professorer i verden og hun lærte bare så meget!
Nå... ville bare lige prale af min ALT for seje søster!!
Kæft hvor jeg elsker hende, og NØJ hvor er jeg altså bare stolt!!!
Her er et billede af os til Lauras barnedåb. Det er vores mor i midten! (Emilie var gudmor)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld