bliver nødt til at prale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

af min søster!

Hun er virkelig bare det mest fantastiske menneske jeg kender og så sparker hun røv på sin uddannelse! Hun læser medicin, og holdt for et par uger siden et foredrag foran alle professorerne til Dansk Kirurgisk Selskabs årlige konference. Ikke nok med at hun stillede sig op foran alle de store, kloge hoveder, svarede på alle deres spørgsmål (også dem der ikke handlede om hendes emne) og fik klapsalver da hun var færdig - hun vandt sgudda også lige prisen for bedste præsentation

Hun er blevet tilbudt en stilling på rigshospitalet OG en stilling på Hillerød, på trods af de ikke tager studerende i år...

For en uge side var hun oppe i psykiatri og fik et 10-tal og i dag har hun været oppe i socialmedicin og fik 12!!!

Synes bare hun er så TÆSKE sej... Hun er pisse dygtig til alt det faglige/boglige, men så går hun også bare ud og sparker røv i det praktiske på hospitalerne.. Hun har været et halvt år i Frankring og arbejdet sammen med nogle af de dygtigste labaraskopi professorer i verden og hun lærte bare så meget!

Nå... ville bare lige prale af min ALT for seje søster!!

Kæft hvor jeg elsker hende, og NØJ hvor er jeg altså bare stolt!!!

Her er et billede af os til Lauras barnedåb. Det er vores mor i midten! (Emilie var gudmor)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Patrick07

Wow må da lige taget hatten af for din søster SUPER flot.. og lyder da virkelig til at hun er over sej

Anmeld

21. juni 2010

Maria.

Super flot klaret! Sej søster!

Anmeld

21. juni 2010

TbCp

Hold da KÆ** mand!!!!
Hun er da for sej!

Kan godt forstå du er stolt af hende!

Anmeld

21. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Kæft en sej søster du har dig der! Kan dævsme godt forstå du er hammer stolt!

I øvrigt er det er fantastisk dejligt billede af jer.....

Anmeld

21. juni 2010

Svei

Hvor sejt....jeg bukker mig i støvet og er fuld af respekt...så godt gået af hende...flot flot..

Anmeld

21. juni 2010

Mira0911

Det er fandmer flot af din søster... Hende kan du godt være stolt af... Mere end du er i forvejen...

Anmeld

21. juni 2010

wamse

Kan godt forstå du vil prale med hende, det er så sejt af hende

Anmeld

21. juni 2010

XXSS

Rigtig godt gået! Tillykke det er fantastisk

Anmeld

21. juni 2010

Tullebobs

Hun er da bare supersej powerwomen. Men det lyder nu som om hendes søster heller ikke er så tosset

Kh Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.