lidt forvirret over min krop??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

tandbørsten

Hej Piger,

jeg har brug for et par kloge ord her, jeg er ret forvirret over min krop og hvordan den lever lidt sit eget liv!

min cyklus er på 34 dage og jeg havde æl på cyklus dag 21 og jeg kunne også fremtrylle en meget positiv æl test. vi har været grundige denne gang og havde sex cd 19-20-21 hvor jeg jo havde æl på cd 21 - så i aftes 9 dage efter min positive æl test har jeg lidt blod på papiret efter toiletbesøg, det samme i dag.

nu tænker jeg så lidt om jeg kunne være så heldig at det er ægget som sidder sig fast ?? eller er det for sent 9 dage efter ??

eller også er min mens på vej - 5 dage for tidlig, det håber jeg ikke..

hvordan er "regler" for hvornår ægget sætter sig fast ?? ved i det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Margurit

Hejsa

Når ægget sætter sig fast, kan du jo godt bløde lidt, og jeg mener helt bestemt, at det er noget det gør omkring din mens, og at det er derfor mange godt kan komme i tvivl om hvorvidt det er mens, der kommer eller et befrugtet æg, der sætter sig fast. Men pletblødning kan i hvert fald godt forekomme, når ægget sætter sig fast, og tror det sker omkring nu, hvor du også venter din mens.. Så jeg ville mene det bestemt ikke er for sent. Tværtimod!

Anmeld

21. juni 2010

trine1989

tandbørsten skriver:

Hej Piger,

jeg har brug for et par kloge ord her, jeg er ret forvirret over min krop og hvordan den lever lidt sit eget liv!

min cyklus er på 34 dage og jeg havde æl på cyklus dag 21 og jeg kunne også fremtrylle en meget positiv æl test. vi har været grundige denne gang og havde sex cd 19-20-21 hvor jeg jo havde æl på cd 21 - så i aftes 9 dage efter min positive æl test har jeg lidt blod på papiret efter toiletbesøg, det samme i dag.

nu tænker jeg så lidt om jeg kunne være så heldig at det er ægget som sidder sig fast ?? eller er det for sent 9 dage efter ??

eller også er min mens på vej - 5 dage for tidlig, det håber jeg ikke..

hvordan er "regler" for hvornår ægget sætter sig fast ?? ved i det ?

hej

ægget sætter sig vidst fast ca en uge efter æl tror faktisk man siger 8 -14 dage efter men er ikke sikker

så mit bud er at det er implantationsblødning, det vil sige blødning når ægget sætter sig fast.

for at den er der..

Anmeld

22. juni 2010

tandbørsten

jeg håber virkelig at i har ret piger :-)

jeg er ikke sådan helt inde i det med æl og hvornår det skal sætte sig fast hvis man er heldig

jeg har i dag et trusseindlæg på der er også kommet lidt men det ser ikke ud til at være rigtig blod men det er hellerik brunligt som om at det er starten på mens, men jeg ved det selvfølgelig ikke..

men går der ikke oftes 14 dage mellem æl og sin næste mens ? hvis ja så er det jo alt for tidligt mens kommer :-)

Anmeld

22. juni 2010

Siljesmor

Ved begge mine graviditeter har jeg pletblødt lidt ca 7-8 dage efter ÆL  Så det kan da godt lyde som om at det er det der sker. Håber for dig at den er der

Anmeld

22. juni 2010

Malonde1985

Krydser fingre  for at det er ægget som sætter sig fast og snart gror til en stor baby .

Anmeld

22. juni 2010

tandbørsten

jeg håber

hvor er det dejligt i vil give jeres b7 med når man selv er lidt forvirret :-)

har lige bestilt nogen g-teste på nettet, så er der bare at vente på den rare postmand

Anmeld

23. juni 2010

tandbørsten

Øvøv, jeg har blodt lidt mere i dag, stadig nok med trusse indlæg men tror ikke at jeg er gravid..

det undre mig egentlig bare at jeg har fået mens så kort efter æl..

nåh på den igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.