Den er tyvstjålet
, men pyt nu med det
den er altså for morsom !

Spørgsmål : Er det mere sandsynligt, at jeg bliver gravid, hvis min mand bruger boxer-shorts fremfor trusser?
Svar : Ja, men du vil have en endnu større chance for det, hvis han slet ikke har nogen på.
Spørgsmål : Siden jeg blev gravid er mine bryster, bagdel og selv mine fødder blevet større. Er der noget, der bliver mindre, mens man er gravid?
Svar : Ja, din blære.
Spørgsmål : Jo længere hen i graviditeten jeg kommer, jo flere fremmede smiler til mig. Hvorfor?
Svar : Fordi du er tykkere end dem.
Spørgsmål : Under hvilke omstændigheder kan sex i slutningen af en graviditet give fødselsveer?
Svar : Når sex er mellem din mand og en anden kvinde.
Spørgsmål : Hvad er forskellen mellem en kvinde, der er gravid i niende måned og en Ugens Rapport-pige?
Svar : Intet, hvis ellers den gravide kvindes mand ved, hvad der er bedst for ham selv.
Spørgsmål : Min jordemoder siger at det ikke er smerte jeg føler under fødselsveerne, men tryk. Er det rigtigt?
Svar : Ja, på samme måde som at sige at en orkan bare en luftstrøm.
Spørgsmål : Hvad er det bedste sted til at opbevare modermælk?
Svar : I dine bryster.
Spørgsmål : Kan en mor blive gravid, mens hun ammer?
Svar : Ja, men det går meget nemmere, hvis hun fjerner babyen fra brystet og lægger barnet til at sove først.
Spørgsmål : Hvad er natte-terror?
Svar : Frygtelige episoder hvor den nybagte mor drømmer, at hun er gravid igen.
Spørgsmål : Vi fik et barn i sidste uge. Hvornår vil mit liv begynde at føles og være normalt igen?
Svar : Når barnet er flyttet hjemmefra om ca. 20 år.