Kage til studinen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.880 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

Sabina & Simone

Så er endnu en kage ude af huset... Denne gang var det en veninde der blev student...

Kagen er chokoladekage med jordbærmousse og friske jordbær... Overtrukket med fondant....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Malonde1985

Har ik andet at sige end FLOT!!!  

Anmeld

21. juni 2010

Dot D

Hvor er den god. Det er lidt den idé jeg har i hovedet til den studenterkage jeg snart skal lave, så du må ikke undre dig, hvis der kommer en der ligner Flot flot kage

Anmeld

21. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ej hvor sjovt... Det ligner den kage jeg skal i gang med i dag

Her bliver huen så bare også kage (og derfor større)... Så det bliver faktisk en firkantet kage med en rund kage ovenpå

Regner med det bliver chokoladekage med limemousse

Den er til en HH-student! Glæder mig ikke helt vildt til emblemet

Men flot kage

Anmeld

21. juni 2010

Sabina & Simone

Caroline86 skriver:

ej hvor sjovt... Det ligner den kage jeg skal i gang med i dag

Her bliver huen så bare også kage (og derfor større)... Så det bliver faktisk en firkantet kage med en rund kage ovenpå

Regner med det bliver chokoladekage med limemousse

Den er til en HH-student! Glæder mig ikke helt vildt til emblemet

Men flot kage

Det skal du ikke være nervøs over... Det er faktisk rimelig nemt...

Du skal bare bruge en tandstikker og så presse den ned i med mellemrum hele vejen rundt og så vende den og gøre det samme på bagsiden i de mellemrum der er fra forsiden... jeg gjorde det to gange på hver side og så lod jeg den ligge og tørre inden jeg satte det på...

Anmeld

21. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sabina & Simone skriver:

Det skal du ikke være nervøs over... Det er faktisk rimelig nemt...

Du skal bare bruge en tandstikker og så presse den ned i med mellemrum hele vejen rundt og så vende den og gøre det samme på bagsiden i de mellemrum der er fra forsiden... jeg gjorde det to gange på hver side og så lod jeg den ligge og tørre inden jeg satte det på...

det er selve emblemet jeg er nervøs for.. ikke så meget rosetten (glimrende måde at lave den, i øvrigt )... Det er den der forbistrede Merkurstav.. og så har jeg selvfølgelig ikke noget sølv farve herhjemme... TYPISK!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.