Drømme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

Anonym trådstarter

Nu har jeg haft trælse (sagt på godt Jysk) drømme 3 nætter i træk - det må helt sikkert have noget med at være gravid at gør.

Jeg har drømt 3 nætter i træk, at min forlovede er mig utro, det har været med 3 forskellige piger - den første var en som jeg ikke kendte, den anden aften var hans eks og i nat var det NadiaLine fra Paradis..

Andre som har oplevet trælse drømme mens de var gravide??

Har valgt at være anonym - for har snakket med ham om det, synes bare det er hårdt og samtidig lidt pinligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

L-Mortil3

Anonym skriver:

Nu har jeg haft trælse (sagt på godt Jysk) drømme 3 nætter i træk - det må helt sikkert have noget med at være gravid at gør.

Jeg har drømt 3 nætter i træk, at min forlovede er mig utro, det har været med 3 forskellige piger - den første var en som jeg ikke kendte, den anden aften var hans eks og i nat var det NadiaLine fra Paradis..

Har valgt at være anonym - for har snakket med ham om det, synes bare det er hårdt og samtidig lidt pinligt..

Ork ja, har haft super mærkelige drømme, og også helt naturlige drømme som dine.

Det er hormonerne der spiller en et pus.

Det skal du dælme ikke være pinlig over!

Knus Line, der fødte 6 døve hundehvalpe, men det var OK for sundhedsplejersken sagde ørerne først voksede ud når de var 8 uger

Anmeld

21. juni 2010

Patrick07

Anonym skriver:

Ja jeg har drømt at han var utro med en fra hans arbejde.. da jeg vånede fortalte jeg ham det så og vi kunne ikke andet end bare grine af det så jo det har jeg også drømt..

Anmeld

21. juni 2010

JacobsMoar

Line&Liam skriver:

Ork ja, har haft super mærkelige drømme, og også helt naturlige drømme som dine.

Det er hormonerne der spiller en et pus.

Det skal du dælme ikke være pinlig over!

Knus Line, der fødte 6 døve hundehvalpe, men det var OK for sundhedsplejersken sagde ørerne først voksede ud når de var 8 uger

HAHA  

Anmeld

21. juni 2010

Risen

Har haft rigtig mange af dem.. I nat drømte jeg så bare at det var mig som var utro med en eller anden rigmand .. 

Anmeld

21. juni 2010

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Har haft rigtig mange af dem.. I nat drømte jeg så bare at det var mig som var utro med en eller anden rigmand .. 

Den drøm havde jeg også for nogle dage siden.. Vågnede op med en dårlig smag i munden og sådan lidt a la skyldig, men vi snakkede om det og grinende af det sammen

Anmeld

21. juni 2010

3xM

uhhhhh det er også mit store problem og jeg kan blive helt harm på kæresten...

føler virkelig bare han er dum og ligeglad og bare kan blive væk til alt sit speedway, klubmøder job mv...

kunne idag slet ikke snakke med ham og han gad ikke engang svare på simmple praktiske smser såerhhh grrrrr

da han så ringede for at sige han kørte hjem ( og jeg blev kaldt ved exens navn) så gad jeg da slet ikke snakke mere...

velkommen kære graviditets hormoner

Anmeld

25. juni 2010

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg har også drømt min kæreste var mig utro mange gange .. Men i nat drømte jeg det var mig der var sammen med mine ekskærester .

Vildt mærkeligt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.