Ahmen hvad sker der!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

L-Mortil3

- lige for folks hensynstagen altså!!!

Er snart ved at koge over, HVER gang, både igår og idag, jeg kører barnevognen udenfor skal naboen køre både hæk- OG plæneklipper i stilling, og så snart Liam vågner pga. larmen, er han VUPTI færdig!

Uha hvor kan jeg altså blive gal, så spørger han pænt igår, kan han sove hvis jeg kører med det her, NEJ siger jeg så, han kan simpelthen ikke sove i sådan en larm, hvortil han svarer, "Okay, ja sådan er det med de små størrelser" og fyrer op under lortet alligevel...

Det hjælper heller ikke at både mig og Liam er syge idag, det gør da lige luntet DET kortere!

TAK fordi jeg lige kunne rase af herinde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Patrick07

Line&Liam skriver:

Er snart ved at koge over, HVER gang, både igår og idag, jeg kører barnevognen udenfor skal naboen køre både hæk- OG plæneklipper i stilling, og så snart Liam vågner pga. larmen, er han VUPTI færdig!

Uha hvor kan jeg altså blive gal, så spørger han pænt igår, kan han sove hvis jeg kører med det her, NEJ siger jeg så, han kan simpelthen ikke sove i sådan en larm, hvortil han svarer, "Okay, ja sådan er det med de små størrelser" og fyrer op under lortet alligevel...

Det hjælper heller ikke at både mig og Liam er syge idag, det gør da lige luntet DET kortere!

Sådan nogle bong hoveder.. Har oplevet det samme med vores nabo  hun er enlig også en dag kommer en af hendes kærester på motor cykel.. og i stedet for at holde på P-pladsen som andre normale mennesker kører han HELT op til hendes hoved dør (bor i andelslejlighed så der er kun en hæg imellem) og gasser VILDT op fordi hun skal komme ud...  FUCK jeg skreg af ham mand er du tosse... har heller ikke set ham siden  God bedering med dig og lille manden

Anmeld

21. juni 2010

Low

Jeg frygter at noget af det samme vil ske for mig. Overfor mig der bor en med motorcykel og når vejret er godt så tænder han den ca 5-6 gange om dagen og nogle gange mere. Ofte så står den også bare i tomgang og det larmer helt ind i huset og lige når han starter sin motorcykel så får mine hunde en chok og springer op.

Men de er flinke nok og jeg vil se tiden an. Hvis det bliver et problem for min søn at sove i den larm så vil jeg lige snakke med dem men jeg vil lige se tiden an. Min søn er ikke født endnu desværre... 

Hilsen Ditte, 40+6

Anmeld

21. juni 2010

TbCp

Line&Liam skriver:

Nej hvor kan jeg huske det fra da jeg gik hjemme på barsel med Liva... vores bagbo skulle også altid klippe hæk, slå græs, skære fliser over og lign. når Liva sov... Jeg var ved at eksplodere!!!

Den dag han så klippede hækken mellem vores haver ned til ca 1 m. høj (uden at have snakket med os om det og samtidig med at Liva stod lige ved siden af hækken og sov) der fløj jeg op!!! Det hjalp dog ikke en skid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.