Ihhh det er svært...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

MMR

Uhaa det er bare så svært at lade barnevogne stå når jeg har puttet Mathilde..  Er hele tiden sikker/bange for at der er nået i vej.. Hun ligge og grynter og siger lyde som de små nu gør..og maser lidt rundt og NEJ ingen gråd...  Men tænk nu hvis hun vil have sutten eller tænk nu hvis.... Eller hjælp til at falde i søvn.. Åkkk jeg kunne finde på masser af ting.. og selvføglig falder hun da også i søvn.. Men ik!!!!!!!!!!!

Er der andre der har det sådan ??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

<3

Sådanne tanker er helt normalt når man lige er blevet mor og har sådan en lille skrøbelig en der er fuldstændig afhængig af dig

Man bliver sejere med tiden Jeg syntes det første år var hårdt. Der er så mange ukendte faktorer såsom vuggedød og sygdomme hvor alt er for første gang. Og de kan ikke selv sige til.

Mht. sut mm så herregud da der skal hun nok sige til og det skader ikke at hun bliver lidt utilfreds så vær du helt rolig Og så ellers hold dig i nærheden så du kan hjælpe hvis er

Anmeld

21. juni 2010

klmf

He he, kan godt huske det - jeg luskede også rundt om den barnevogn hele tiden i starten, for tænk nu hvis! Nu er jeg mere rolig, ved han NOK skal sige til, når han er utilfreds (det ved hele kvarteret vist også), så bare vent lidt endnu, så skal du nok få det lidt mere roligt med det

Knus

Anmeld

21. juni 2010

dorthemus

Jep  Runa har kun prøvet at stå i gården to gange og jeg render i pendulfart ned og op fra 4. sal fordi vi endnu ikke har en babyalarm...pyhhh men så får jeg da lidt motion

Anmeld

21. juni 2010

Unalisa

da jeg lige var blevet mor, var der baby gråd gemt i mit hoved jeg kunne høre ham græde, hvis jeg var på toilet,køkken eller hvor som helst.. kan huske jeg mange havde haft den størst skænderier med min mand fordi han ikke reagede når vores søn græd og jeg kunne høre det fra toiletet, hvor han så var ved at tro jeg var blevet sindsyg..TOTALT CRAZY

Anmeld

22. juni 2010

MMR

Aiiii hvor er det dejligt at høre at jeg ikk er den eneste.. men det viste jeg jo godt

Og ja jeg må slappe mere af.. og jeg siger til mig selv.. Hallo du har to børn i forvejen, og dengang specielt med nr 2 var jeg SLET ikk pyldert.. Det havde jeg ikk tid til.. tihi.. men det er nu jo også 10 år siden.. så pylder mor er kommet igen.. og ikk kun med barnevognene..   og det havde jeg nu lovet mig selv IKKE at være..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.