hvad for i den sidste tid til a gå med ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.234 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

kettner

Godformiddag i solskins vejret  

Hvad får i den sidste tid til a gå med ?

er i dag 39+3 og er sikker på at jeg ikk ser skyggen a en fødsel før jeg er gået over termin, så tænke bare og der var nogen der havde en idé til noget tidsfordriv ..

Camilla 39+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Anne85

kettner skriver:

Godformiddag i solskins vejret  

Hvad får i den sidste tid til a gå med ?

er i dag 39+3 og er sikker på at jeg ikk ser skyggen a en fødsel før jeg er gået over termin, så tænke bare og der var nogen der havde en idé til noget tidsfordriv ..

Camilla 39+3

https://www.baby.dk/debat/51740pi1/3--kvartal-2010/saadan-faar-jeg-tiden-til-at-gaa-.aspx

Smider lige dette link ind som jeg oprettede for efterhånden en 3 uger siden.... Dengang følte jeg tiden fløj afsted men NU - 10 dumme dage til termin synes jeg tiden er laaaaaaaang og jeg kan slet ikke motivere mig selv til noget som helst. Kunne måske sagtens gå igang med en masse ting, men orker ikke og gider ikke. Så jeg følger lige med i din tråd... måske man ku få nogle gode ideer

Anmeld

21. juni 2010

kettner

Det er bare lidt lige som om a folk ikke rigtig svare.

Men jeg har det fuldstændig på samme måde, har så mange ting jeg kunne ordne, men orker virkelig bare ikk

Kan slet ikk overskue og skulle gå over tid heller .. /:

Men hva venter du så ?

Anmeld

22. juni 2010

TbCp

Jeg brugte den sidste tid på at blive gift
Aj okay det er ikke helt rigtigt.
Men jeg blev gift 11. august og havde termin 26. sept.
Små 2 uger efter brylluppet var jeg igang med at skrive takkekort. Alle blev puttet i kuverter og frankeret og så skulle de bare i postkassen dagen efter.... det nåede jeg dog aldrig for næste morgen 6.30 gik vandet og omkring 21.30 den aften havde jeg født ...

Så bare lav noget der SKAL være færdigt.... så kommer den lille garanteret midt i det hele

Held og lykke med det hele

Anmeld

22. juni 2010

Mortil3på3og6

Heej piger (:

Skide godt indlæg at lave, så må vi bare håbe at folk begynder at skrive..

Jeg sys selv der er lang tid endnu, og er 32 nu, min kæreste og jeg skal flytte nu her, så håber på at jeg kan få en del af tiden til at gå med at lave børneværelse og komme til rette i den nye lejlighed (:

- Kristina

Anmeld

22. juni 2010

Lullaby

Arbejdede til dagen før fødslen

Anmeld

22. juni 2010

bette

når jeg når til barsel vil jeg male på mine malerier.. det har jeg ikke haft så meget tid eller overskud til her på det sidste.

og nyde vejret.. være god ved mig selv osv

Anmeld

22. juni 2010

Low

Jeg kigger lidt med her . Pt. så spiller jeg bare computerspil og går ture med mine hunde og jeg forsøger at undgå mine naboer da jeg bliver spurgt hver dag om jeg ikke snart skal føde... jo tak, det ville jeg også meget gerne .

Anmeld

22. juni 2010

sara4

Jeg har termin i morgen og har slet ikke fornemmelsen af at nu er der ved at ske noget. Det er virkelig svært, at få tiden til at gå nu. Indtil for blot en uge siden syntes jeg det gik rigtig godt med, at  ordne alle de sidste forberedelser og se veninder osv. men nu er det lige som om min hjerne har forladt mig og nu går jeg bare rundt og tæller minutter og mærker efter tegn på veer. Ingen tør længere drille mig med at gå over tiden- det aspekt eksisterer ikke i min verden før end i over morgen. må standse op flere gange om dagen og grine af mig selv for normalt er jeg altid fuld af energi og keder mig aldrig. Jeg har heldigvis mine forældre lige i nærheden og de bor på den skønneste lille egendom hvor hestene osse er. så jeg er daglig ude og mysse mine heste på mulerne og glæder mig til at komme på ryggen af dem igen. men tålmodighed er virkelig en prøvelse når man er så tæt på termin og man bare gerne vil holde sin elskede baby i sine arme. knus til jer alle

Anmeld

22. juni 2010

ditdot

hej, 

jeg giver lige mit input med her, er i uge 37+2 og har väret på barsel i 5 uger, jeg synes at tiden går hurtigt, men det kan väre at de sidste uger her måske bliver lidt kedsommelige. I hvert fald begynder det at blive noget svärt at beväge sig rundt i samme tempo som tidligere. Man kan vel sige at tiden går med gåture, kreative projekt som at sy et vattäppe, svömmeture og indköbsture (vi er stadig ikke helt färdige...) rengöring, pröver at tage de grove ting nu så vi ikke skal tänke på det når bebsen kommer. Så sidder jeg ude og läser nogle gode böger, kan anbefale "jordens söjler" 1 og 2 det er nogle ordenlige moppedrenge på en 7-800 sider hver! Nu er jeg dog så heldig at min mand er hjemme også, (lidt egoistisk, da han leder efter arbejde og gerne vil finde noget, men jeg nyder det i fulde drag) så vi har tid til at omgås og hygge sammen, det gör nok det hele lidt lettere. 

Knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.