Hovedpine!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.744 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

Liljesilas

Hej piger

Jeg er idag 40+2 og har nu i to dage haft hovedpine. Hverken panodiler eller meget væske vil ikke tage det Tror i det kan have noget med graviditeten at gøre, for plejer ikke at døje med det? Det er selvfølgelig ikke sikkert i ved det, men så fik jeg da lige noget af min vrede ud  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

nuggie

hvis du har et blodtryks aperat så tjek dit blodtryk. hovedpine kan sammen med for højt blodtryk og evt. væske i kroppen være tegn på svagerskabsforgoftning.. det er jo slet ikke sikkert at det er andet end en grim gang hovedpine men det er jo altid bedst at være sikker.

Anmeld

21. juni 2010

Liljesilas

nuggie skriver:

hvis du har et blodtryks aperat så tjek dit blodtryk. hovedpine kan sammen med for højt blodtryk og evt. væske i kroppen være tegn på svagerskabsforgoftning.. det er jo slet ikke sikkert at det er andet end en grim gang hovedpine men det er jo altid bedst at være sikker.

Jeg har ikke sådan en blodtryksdims. Skal jeg vente og se tiden and, eller ville du ringe til lægen og så få det tjekket der?

Anmeld

21. juni 2010

CarinaSB

mayapigen skriver:

Jeg har ikke sådan en blodtryksdims. Skal jeg vente og se tiden and, eller ville du ringe til lægen og så få det tjekket der?

jeg døjede meget med hovedepine .. da jeg kom til lægen tjekkede han min jernprocent .. og den var alt alt for lav .. så det kan være det er det der er galt .. så du kan ringe til lægen og få det tjekket

Anmeld

21. juni 2010

Liljesilas

CarinaSD skriver:

jeg døjede meget med hovedepine .. da jeg kom til lægen tjekkede han min jernprocent .. og den var alt alt for lav .. så det kan være det er det der er galt .. så du kan ringe til lægen og få det tjekket

Ok er nok en god nok ide at få det tjekket.. Jeg har også haft det varmt i hovedet, og sådan underligt de sidste to dage. Måske det er en god ide at få det tjekket

Anmeld

21. juni 2010

nuggie

det kom vel andpå hvordan du har det med at se tiden ad, jeg er selv meget dårlig til at vente hvis jeg er tænker at der måske er noget galt. men jeg ved jo ikke hvordan du har det 

hvis du føler dig mest tryk ved at få tjekket det, så synes jeg du skal ringe, det tager jo ikke mange sek. at tjekke boldtryk. og der sikkert ikke noget, jeg plejer selv at kunne mærke når mit er for højt. 
Men her sidst i graviliteten må man gerne være lidt til besvær hos div. læger  og JM. det synes jeg i hverfald hviv man føler sig usikker.

Anmeld

21. juni 2010

CarinaSB

mayapigen skriver:

Ok er nok en god nok ide at få det tjekket.. Jeg har også haft det varmt i hovedet, og sådan underligt de sidste to dage. Måske det er en god ide at få det tjekket

jeg var super træt hele tiden, og følte at jeg var ved at få influenza .. så fandt jeg så ud af hvorfor ..

Anmeld

21. juni 2010

Liljesilas

nuggie skriver:

det kom vel andpå hvordan du har det med at se tiden ad, jeg er selv meget dårlig til at vente hvis jeg er tænker at der måske er noget galt. men jeg ved jo ikke hvordan du har det 

hvis du føler dig mest tryk ved at få tjekket det, så synes jeg du skal ringe, det tager jo ikke mange sek. at tjekke boldtryk. og der sikkert ikke noget, jeg plejer selv at kunne mærke når mit er for højt. 
Men her sidst i graviliteten må man gerne være lidt til besvær hos div. læger  og JM. det synes jeg i hverfald hviv man føler sig usikker.

Jeg er også bare dårlig til at se tiden and, jeg er alt for bekymret over små ting... Men det kan også være positivt - bare ikke altid

Hmm jeg overvejer det lige lidt, prøver først at spise noget. Bare det var fødslen der var igang, men det er vist ikke de tegn der  plejer at komme hehe

Anmeld

21. juni 2010

klmf

Altså, når den har varet to dage og hverken væske eller panodiler hjælper, så ville jeg nok lige få tjekket blodtrykket - for højt blodtryk kan jo være tegn på svangerskabsforgiftning. Har du også hævede fødder/ben?

Anmeld

21. juni 2010

<3

mayapigen skriver:

hovedpine og at have "det underligt" er tegn på svangerskabsforgiftning. Så tag lige forbi lægen asap

Med lidt held er det bare virus

god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.