Gode ideer til barnedåb..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.285 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

Saaby

Hejsa..

Vi skal holde barnedåb hjemme, og jeg kunne godt bruge nogle gode ideer til bordpynt, gerne nogle billeder.

Det er til en drengebarnedåb.

Håber der sidder er kreativ sjæl, der kan hjælpe mig;.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Tullebobs

Saaby skriver:

Hejsa..

Vi skal holde barnedåb hjemme, og jeg kunne godt bruge nogle gode ideer til bordpynt, gerne nogle billeder.

Det er til en drengebarnedåb.

Håber der sidder er kreativ sjæl, der kan hjælpe mig;.)

Jeg har da lige et par ideer som jeg gerne vil dele med dig.

Jeg købte små matchbox biler og satte på bordet, da vores den store dreng blev døbt. Er nemlig ikke så meget til storke og tændstikæsker med yndige børn på '

Bilerne så seje ud - og var et hit blandt de lidt større drenge i selskabet. Herudover havde vi blå hortensiaer og efeu i zink/sølv potter på bordet. Lidt sølvconfetti drysset ud her og der - og endelig havde jeg foldet mørkeblåservietter med en sølvfarvet indeni. Det så fint ud og ikke så tuttenuttet, for det er jeg ikke til...

Kh Trine

Anmeld

21. juni 2010

Koen.

Jeg havde lavet barnevogne i perler som bordkort Mine var jo så i lyserøde, men man kan jo selv bestemme farven!

Anmeld

21. juni 2010

quity

Jeg havde lavet en fotocollage med billeder af datteren og lagde det på et stykke karton(magen til indbydelsen) og lamineret det,så de kunne bruges til dækserviet. derudover var der lidt blomster og lys. På vinglassene havde jeg lavet et hjerte i noget tråd. Helt enkelt synes jeg.

Dækservietten (og hjertet) kunne gæsterne så tage med hjem, hvilket vagte begejstring hos især bedste/oldeforældrene.

Da jeg ik havde nok tallerkner, havde jeg købt nogle billige hvide tallerkner og fik jeg børnene til, på forhånd, at male på en tallerken (med porcelæns tusch), så de havde hver deres tallerken som de kunne få med hjem bagefter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

vil da lige smide dig den her:

https://www.baby.dk/debat/41914pi1/daab-og-navngivningsfest/kreativ-inspirationstraad.aspx

Anmeld

21. juni 2010

trunte89

Som bordpynt malede vi på sten.

Anmeld

21. juni 2010

saxa

trunte89 skriver:

Som bordpynt malede vi på sten.

Ej det var da genialt fundet på.. Den må jeg lidt huske på..

Anmeld

21. juni 2010

trunte89

saxi skriver:

Ej det var da genialt fundet på.. Den må jeg lidt huske på..

Tak De blev også godt modtaget blandt gæsterne.

Anmeld

21. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

vi havde bordløber på. Vi havde sorte borde og valgte en halvt gennemsigtigt løber i lyserøde nuancer med sommerfugle på. Så havde vi nogle små vaser og ellers bare opdækningen. Vi var først hjemme hos os selv og der havde vi bordebænke sæt med hvide duge ude i haven. Som pynt på dem havde vi også små vaser men med nogle andre blomster i. Og så havde jeg lavet nogle ståltrådsperlekæder som lå på nogle af bordene... Derudover havde jeg, til derhjemme, købt matchende lysestager. Til middagen var vi på Gjern golf resort...

MAX billedspam:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.