1. lægebesøg - Nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

Moaaar <3

Jeg har glædet mig til at skulle ringe til min læge for at få en tid, men jeg er faktisk nervøs nu hvor jeg endelig har fået en tid. Det skal ikke være ved min egen læge men hos lægesekrateren fordi hun er jordmoder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

businesstigger

Hvad er du nervøs over? Er det fordi du ikke ved hvad der skal forgå eller hvad?

Anmeld

21. juni 2010

Moaaar <3

businesstigger skriver:

Hvad er du nervøs over? Er det fordi du ikke ved hvad der skal forgå eller hvad?

Jeg ved det ikke rigtig, måske også fordi jeg ikke kender hende her ?
Har læst mig frem til hvad der skal ske, men alligevel har jeg nervøs følelse i min mave.

Anmeld

21. juni 2010

Patrick07

Det kan jeg huske jeg gså havde.. men det var nu nok mere om alt var som det skulle være og alt det der..

Men bare roligt der er intet at være nervøs for hehe og det da bare lækkert det er en som også er jordmor

Anmeld

21. juni 2010

Moaaar <3

måske er det fordi den her drøm om at få et barn og alt det der høre med faktisk rigtig kommer tæt på igen , efter jeg har testet positiv i uge 4 og nu er i uge 6.

Anmeld

21. juni 2010

businesstigger

Det er jo mest en samtale om hvad der skal ske og hvor du skal føde og hvornår. Og så bliver der taget en masse blodprøver, så det er ikke ualmindeligt at sygeplejersken eller i dit tilfælde en jordemoder tager sig af det. Hos min læge er de ved at overlade det til sygeplejersken netop for at lægen for mere tid til akute patienter.

Er sikker på at det nok skal gå fint!

Anmeld

21. juni 2010

Moaaar <3

businesstigger skriver:

Det er jo mest en samtale om hvad der skal ske og hvor du skal føde og hvornår. Og så bliver der taget en masse blodprøver, så det er ikke ualmindeligt at sygeplejersken eller i dit tilfælde en jordemoder tager sig af det. Hos min læge er de ved at overlade det til sygeplejersken netop for at lægen for mere tid til akute patienter.

Er sikker på at det nok skal gå fint!

jo tak =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.