Så er jeg tilbage på min før-graviditetsvægt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

<3

25 kg og 2 år og 7,5mdr tog det! *Phew* men jeg gjorde det!

Jeg vil sige at der var tre hårde tidspunkter efter de første 16kg og 3uger(havde meget vand i kroppen), at der så ikke skete mere før efter jeg stoppede med at amme (Tjalfe stoppede selv da han var 17mdr.) og så de sidste 3-4kg.

Men nu er jeg her igen!! Aldrig mere vil jeg tage så meget på og aldrig mere vil jeg føle mig så klumpe-dumpet!

Dog vil jeg lige sige at det jo ikke er fordi min krop nu ligner min gamle krop. Det kan en meget blød mave, kejsersnit ar og strækmærker tale mere om. Den bløde mave er næste skridt!

(Så er det jo godt man slet ikke higer efter en ny graviditet!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Maise

Kirle skriver:

25 kg og 2 år og 7,5mdr tog det! *Phew* men jeg gjorde det!

Jeg vil sige at der var tre hårde tidspunkter efter de første 16kg og 3uger(havde meget vand i kroppen), at der så ikke skete mere før efter jeg stoppede med at amme (Tjalfe stoppede selv da han var 17mdr.) og så de sidste 3-4kg.

Men nu er jeg her igen!! Aldrig mere vil jeg tage så meget på og aldrig mere vil jeg føle mig så klumpe-dumpet!

Dog vil jeg lige sige at det jo ikke er fordi min krop nu ligner min gamle krop. Det kan en meget blød mave, kejsersnit ar og strækmærker tale mere om. Den bløde mave er næste skridt!

(Så er det jo godt man slet ikke higer efter en ny graviditet!)

tillykke, godt gået. er selv igang med vægttab efter fødsel skal tabe ca. 25, dog er det kun de 12 der er graviditeten af, de sidste var den overvægt jeg havde i forvejen. har tabt mig flere gang. 17 kg for nogle år tilbage, tog den langsomt på igen og nåede at tabe 10 kg før graviditet. ja det er et livsprojekt at være slank.

Anmeld

21. juni 2010

NoName

Sejt, tillykke med sejren...

Anmeld

21. juni 2010

Pia.

Godt gået - hvor er du sej.... Tillykke

Anmeld

21. juni 2010

MMR

Supert flot gået af dig...

Anmeld

21. juni 2010

<3

TAK TAK TAK!!

Er ret så glad lige nu!Det er en kæmpe sejr!!!

Jeg har aldrig haft problemer før med vægten så har virkelig skulle lære nogle ting i det her forløb, men har ikke været på slankekur men har levet sundt og fornuftigt og med moderat motion oveni (render jo rundt efter min skønne dreng i tide og utide så det tæller jo også )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.