Ideer søges....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

Tina2

Vi skal til afskeds/på gensynsfest på lørdag hos vores venner....

Han skal til Afghanistan i 3½ mdr, men hvad dælen skal man give ham?? Min datter har lavet en perleplade til ham og en tegning der forestiller hende, vores søn, venneparret og deres hund og så hjerter :-) Hun er meget glad for dem! :-)

Min veninde sagde godt nok han ikke forventede noget da jeg spurgte efter ønsker, men synes alligevel man bør ha' et eller andet med, med HVAD???

Knus Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

et lille skrin med små beskeder fra venner og familie

Anmeld

21. juni 2010

Tina2

Caroline86 skriver:

et lille skrin med små beskeder fra venner og familie

Hm, det var faktisk en GOD ide, Caroline.... :-) Der er vist inviteret 70 på lørdag, så man kunne jo godt lave en masse små sedler hvor folk så skriver lidt til ham....

Så er det så lige hvor jeg finder et bette skrin, der er til at ha' med derned  Jeg må på jagt....

Anmeld

21. juni 2010

Moderator

Tina2 skriver:

Hm, det var faktisk en GOD ide, Caroline.... :-) Der er vist inviteret 70 på lørdag, så man kunne jo godt lave en masse små sedler hvor folk så skriver lidt til ham....

Så er det så lige hvor jeg finder et bette skrin, der er til at ha' med derned  Jeg må på jagt....

da jeg var rigtig syg havde min bedste veninde lavet sådan et lille skrin (hun er meget krea og havde selv pyntet det riiigtig fint) og der lå så små sedler fra vigtige mennesker i mit liv om hvor meget det holder af mig osv...

Jeg tager det stadig frem engang imellem og læser dem, og det varmer virkelig!

Bliver da perfekt når der nu kommer så mange!?

Anmeld

21. juni 2010

Tina2

Caroline86 skriver:

da jeg var rigtig syg havde min bedste veninde lavet sådan et lille skrin (hun er meget krea og havde selv pyntet det riiigtig fint) og der lå så små sedler fra vigtige mennesker i mit liv om hvor meget det holder af mig osv...

Jeg tager det stadig frem engang imellem og læser dem, og det varmer virkelig!

Bliver da perfekt når der nu kommer så mange!?

Ja lige præcis!!! Det er jo alt familie og alle venner der kommer :-)

Vi har sådan et skrin fra vores bryllup og det har jeg også haft fremme nogle gange og læst sedler- det er nu så hyggeligt :-) Super ide, søde!

Anmeld

21. juni 2010

Moderator

Tina2 skriver:

Ja lige præcis!!! Det er jo alt familie og alle venner der kommer :-)

Vi har sådan et skrin fra vores bryllup og det har jeg også haft fremme nogle gange og læst sedler- det er nu så hyggeligt :-) Super ide, søde!

jubii, jeg hjalp

Anmeld

21. juni 2010

Mig med maven

Digital fotoramme, med billeder fra den pågældende aften!??

Anmeld

21. juni 2010

Tina2

Mig med maven skriver:

Digital fotoramme, med billeder fra den pågældende aften!??

Det tror jeg nok min veninde laver til ham, sammen med det andet han får af hende:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.