Så er vi hjemme... Sikken en uge. Ferie?? Næppe! Men det har været en god uge, vi har haft det godt og sølvbryllupsfesten var simpelthen super god!
Hele ugen har været "optakt" og klargøring af hus til MASSER af gæster hjemme privat. 150 blev det til i gæstebogen, gad vide, hvor mange der gik uden at skrive?? Der var så mange, huset var FULDT men stemningen var virkelig god.. Så god at manden fik en (læs 10) snaps for meget, og måtte tidligt i seng
Jeg og svigerfar plus kærestens to brødre sad og snakkede til kl 5. Men så måtte jeg også overgive mig til søvnen, da vi jo skulle flyve hjem kl 14 idag, og derfor skulle afsted kl 11.45 "hjemmefra".
Det har været dejligt at være sammen med manden i en uge, uden at være i de daglige omgivelser. Vi har pjattet, hygget, gået tur, set film under dynen, spist liiidt for meget slik (
) og alt muligt andet hygge. Men det trængte vi virkelig også til!!
Vi har længe talt om, hvornår vi var klar til at flytte derop igen (Færøerne), men efter denne tur er vi enige om, at det ikke bliver lige med det samme. Vi har det begge super godt, der hvor vi er, så hvorfor ødelægge det lige nu?
Vi venter et par år, og så taler vi om det igen... Nogle gange virker græsset grønnere på den anden side, men når man kommer over hegnet er der altså også mos i dén plæne...
Min far har været så venlig at passe vores lille kat, mens vi har været på ferien. Hold nu op, hvor har jeg savnet hende!! Og gensynsglæden var stor og gengældt. Hun kom løbende over, og skulle helt op i hovedet og kæles.
Hvis jeg kan smelte over en kat, så tør jeg slet ikke tænke på gensynsglæden med de kommende børn

Nu er jeg træt. I morgen begynder eksamensperioden med opgaven, og jeg er allerede bagud
De andre startede torsdag, men jeg har ligesom ikke kunnet finde tid, mellem rengøring og lagkager.. Så nu må jeg give den gas. Tænk, at opgaveskrivning skal føles som ferie, efter sådan en rejse
(sig det ikke til svigermor
)
Jeg har slet ikke fået mig opdateret herinde, men det vil jeg bruge lidt tid på, så jeg ikke er helt tabt bag en vogn.
I har manglet i min hverdag. Mit daglige fix af godt humør, sorger og glæder, og også en masse vås. Men jeg er glad tilbage, og håber I alle har det dejligt!!??
Stort knus, en træt men glad huskat..