Igår fik vi vores lille datter døbt, og til ingens store overraskelse kom hun til at hedde Ida Hauge Lindegaard. Det var min mor der bar Ida, og hun klarede det fint. Inden vi gik ind fortalte min mor mig at hun var smadder nervøs, og jeg lagde da også mærke til at hun rystede mens vi sad i kirken. Ida opdagede ingenting for hun sov gennem det hele, og hun reagerede ikke på at præsten døbte hende. Da det var en lørdags dåb varede det kun 30 minutter, men det var mere end hvad Marcus kunne klarer. Efter at Ida var døbt og præsten sagde de sidste ord, faldt han nemmelig i søvn

Herefter tog vi ud i Martins firma hvor vi fik brunch. Det gode ved Martins firma er at der er massere af plads, så i et lokale spiste vi, et andet kunne man slappe af i de opstillede sofaer og i et trejde åbent lokale havde vi sat en film på overhead projektoren samt proppet en masse af Marcus legetøj ind til alle børnene.

Det var smadder hyggeligt og en rigtig dejlig dag. Ida fik en masse fine gaver (smykker, sengerand, bamser, tøj, legetøj, babysæt fra royal copenhagen, bestik, krus mm.), en masse penge og gavekort til babysam. Så imorgen smutter jeg i babysam og henter en trip trap stol med babysæt og hynde til hende

Sætter lige "et par" billeder ind fra dagen igår
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld