Så blev Ida døbt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.598 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

Karo

Igår fik vi vores lille datter døbt, og til ingens store overraskelse kom hun til at hedde Ida Hauge Lindegaard. Det var min mor der bar Ida, og hun klarede det fint. Inden vi gik ind fortalte min mor mig at hun var smadder nervøs, og jeg lagde da også mærke til at hun rystede mens vi sad i kirken. Ida opdagede ingenting for hun sov gennem det hele, og hun reagerede ikke på at præsten døbte hende. Da det var en lørdags dåb varede det kun 30 minutter, men det var mere end hvad Marcus kunne klarer. Efter at Ida var døbt og præsten sagde de sidste ord, faldt han nemmelig i søvn

Herefter tog vi ud i Martins firma hvor vi fik brunch. Det gode ved Martins firma er at der er massere af plads, så i et lokale spiste vi, et andet kunne man slappe af i de opstillede sofaer og i et trejde åbent lokale havde vi sat en film på overhead projektoren samt proppet en masse af Marcus legetøj ind til alle børnene.

Det var smadder hyggeligt og en rigtig dejlig dag. Ida fik en masse fine gaver (smykker, sengerand, bamser, tøj, legetøj, babysæt fra royal copenhagen, bestik, krus mm.), en masse penge og gavekort til babysam. Så imorgen smutter jeg i babysam og henter en trip trap stol med babysæt og hynde til hende

Sætter lige "et par" billeder ind fra dagen igår
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

anna-jonas

Neeeej, hvor er hun altså smuk jeres lille Ida. Hun ligner da lidt dig, Katja??? Sikke fint der var pyntet op................ser ud som om i har haft en perfekt dag.

Anmeld

20. juni 2010

ooo

Tillykke med lille Ida. Tænkte på jer i går, og håbede at I havde en dejlig dag, og det lyder det jo til at I havde.

Hvor er det fedt at I kunne bruge Martins firma til at holde festen, og godt at der var et rum til børnene, så de kunne se film og lege uforstyrret.

Og så må jeg lige sige, at Ida da bare er en lille nuttegrisSå sød at se på.

Anmeld

20. juni 2010

JustAnotherName

Aj, hvor er det hele bare fint! Hold da op, det ser godt ud!

Dejligt at dagen forløb godt, og I hyggede Jer.
Og sikke fedt med alle de lokaler i havde til rådighed. Børnene havde jo deres eget "lukkede party" derinde, hehe

Sikke mange fiiiine gaver. Og sikke dog et mægtigt bord (mums!!) og en FLOT kage altså. Der var bare styr på tingene, ser det ud til. Dejligt!

Og hvis jeg må sige det, så ser din mor altså bare VILDT RAR UD.
Jeg ved ikke helt bestemt hvad præcis det er der gør det, men der er bare ét eller andet over hendes ansigt, som er så mildt og rart at se på 

Og Ida, hvor er hun bare et smukt smukt lille barn.
Og ja, det er Marcus skam også. To små skønne børn I har Jer!!

STORT TILLYKKE MED HENDE  

Anmeld

21. juni 2010

TbCp

Stort tillykke med hende!

Anmeld

21. juni 2010

Barbamama

Tillykke med hende. Det ser da ud til I har haft en fantastisk dag. Det ser godt ud med bordpynten! Og sikke et madbord, jeg ville da gerne have siddet til bords der!!!! Og det var da en kanon ide med at lave et legerum hvor børnene kunne tonse lidt rundt!!!

Anmeld

21. juni 2010

Skouboe

Tillykke med hende og dagen - hun er stadig lige kær..

Anmeld

21. juni 2010

Karo

Anna-jonas skriver:

Neeeej, hvor er hun altså smuk jeres lille Ida. Hun ligner da lidt dig, Katja??? Sikke fint der var pyntet op................ser ud som om i har haft en perfekt dag.

Mange tak Mette.

Det er helt rigtigt at Ida ligner mig. Det er kommet lige så langsomt, men nu kan man tydeligt se det. Min mor har da også påpejet ligheden et par gange efterhånden

Anmeld

21. juni 2010

Karo

JustAnotherName skriver:

Aj, hvor er det hele bare fint! Hold da op, det ser godt ud!

Dejligt at dagen forløb godt, og I hyggede Jer.
Og sikke fedt med alle de lokaler i havde til rådighed. Børnene havde jo deres eget "lukkede party" derinde, hehe

Sikke mange fiiiine gaver. Og sikke dog et mægtigt bord (mums!!) og en FLOT kage altså. Der var bare styr på tingene, ser det ud til. Dejligt!

Og hvis jeg må sige det, så ser din mor altså bare VILDT RAR UD.
Jeg ved ikke helt bestemt hvad præcis det er der gør det, men der er bare ét eller andet over hendes ansigt, som er så mildt og rart at se på 

Og Ida, hvor er hun bare et smukt smukt lille barn.
Og ja, det er Marcus skam også. To små skønne børn I har Jer!!

STORT TILLYKKE MED HENDE  

Ja, der var styr på tingene

Martins moster har sit eget caterings firma, og hun havde tilbudt os at lave maden og det sagde vi ikke nej til og hans morfar er bager så han havde lavet kagen så det var enormt dejligt at vi ikke skulle stå for maden denne gang.

Min mor er også meget sød og rar . Hun er typen der ikke kunne drømme om at blande sig i andres liv, og hun er simpelhen bare så sød og hjælpsom. Så hende er jeg skam meget glad for.

Anmeld

21. juni 2010

Jules

Stort tillykke med hende :) Ku være man skulle låne din ide med bogstvaverne ;) Hihi. Det ser da bare fint ud :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.