Barsel's gave ønsker HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

Anne85

noname skriver:

Hold da op Sidsel... mon ikke du kan finde på noget med den lille liste Anne har lavet....

Griner... Jeg er selv på lidt bar bund. men har skrevet et par ting op som jeg ved vi kommer til at mangle.

Fluenet til barnevogn + regnslag

Madras til tremmeseng + barnevogn

Lamaze legetøj

tøj i 68 og op efter.

Gavekort til kære børn og baby sam.

HC Andersens eventyr med CD

Kan ikke lige huske hvad jeg mere har skrevet og jeg er doven i dag, så gider ikke rejse mig for at finde listen..

årh ja, regnslag.... jeg ku også ønske mig et rigtig fint regnslag - har kun det kedelige i sort  Mere der kan tilføjes til listen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

NoName

Anne85 skriver:

årh ja, regnslag.... jeg ku også ønske mig et rigtig fint regnslag - har kun det kedelige i sort  Mere der kan tilføjes til listen

YESSSS manner... endelig kunne jeg hjælpe dig med noget, har været glad for alle dine lister i gennem de sidste par uger...

Majken

Anmeld

21. juni 2010

Anne85

noname skriver:

YESSSS manner... endelig kunne jeg hjælpe dig med noget, har været glad for alle dine lister i gennem de sidste par uger...

Majken

Jeg er listernes dronning  Var der da noget på min ønskeliste du også kunne bruge?? kan ikke forstå I ikke har TUSIND ønsker... det har jeg... kigger jeg i et babykatalog ønsker jeg mig squ nærmest det hele  Og jeg har endda haft baby før og burde have det meste

Anmeld

21. juni 2010

NoName

Anne85 skriver:

Jeg er listernes dronning  Var der da noget på min ønskeliste du også kunne bruge?? kan ikke forstå I ikke har TUSIND ønsker... det har jeg... kigger jeg i et babykatalog ønsker jeg mig squ nærmest det hele  Og jeg har endda haft baby før og burde have det meste

DEr er også MANGE ting i katalogerne som jeg ønsker mig, men er desværre i besiddelse af et arvet gen fra min mor... Det er ikke nødvendigt med den, den og den ting. Men den der kan tilgengæld ikke undværes... Og vi har arvet SÅÅÅÅ meget, at mange ting har vi fået på den måde, så behøver ikke ønske/invistere i dem...

Anmeld

21. juni 2010

Anne85

noname skriver:

DEr er også MANGE ting i katalogerne som jeg ønsker mig, men er desværre i besiddelse af et arvet gen fra min mor... Det er ikke nødvendigt med den, den og den ting. Men den der kan tilgengæld ikke undværes... Og vi har arvet SÅÅÅÅ meget, at mange ting har vi fået på den måde, så behøver ikke ønske/invistere i dem...

Ha ha... det gen har jeg da så bare ABSOLUT ikke  Der findes da virkelig ikke noget bedre end at shoppe

Anmeld

21. juni 2010

NoName

Anne85 skriver:

Ha ha... det gen har jeg da så bare ABSOLUT ikke  Der findes da virkelig ikke noget bedre end at shoppe

Shopping, blir jeg nok aldrig god til... øv øv... måske er det godt nok et eller andet sted????

Anmeld

21. juni 2010

Corn

sbs78 skriver:

Så er folk begyndt at spørge os om, hvad vi ønsker os i gave når lillesøster bliver født. Men men hvad ønsker man sig lige til pige nr 3??? Vi har jo alt vil jeg mene.

Kan i ikke lige komme med en masser forslag

Sidsel 38+0

Uhhh. står i samme situation nu hvor vi har fået dreng nr. 3

Anmeld

21. juni 2010

Nadia&Daniel

Vores liste:

Ønskeseddel:

• Babyalarm (BabySam s. 74-75 - mærke : Baby Nova)
  • Babytermometer - øretermometer (BabySam s. 196 - 300.-)
  • Bamser: Dåbsbamse (enten lyserød eller lyseblå)  med navn, fødselsdag, længde og vægt ( www.personligebamser.dk), Kaj & Andrea
  • Bestik i sølv - model: Kaj (dreng) eller Andrea (pige)
  • Biltæppe (drenge) - mål:
  • Bøger: De små synger (Edition Wilhelm Hansen - hjemmeside: http://www.webshop.ewh.dk), Bogen om barnet (Politiken - Bog & Ide - 250.-), Dit barn - de første 6 år
  • Dyne: Junior
  • Flagstang (med indgraveret navn, fødselsdag, mål og dåbsdato)
  • Foldebog  (Savana Activity bumper -  enten lyserød eller  lyseblå - BabySam s. 87 - 180.-)
  • Gavekort: H&M, BabySam, IKEA, H&M, LSC, Fotograf (Lyngby)
  • Gyngehest
  • Gåstol
  • Gåvogn
  • Hoppegynge
  • Højstol - i natur-farve(BabySam s. 54-55 + 57) + pude
  • Lammeskind (BabySam s. 34 - 300.-)
  • Legetæppe (Activity Farm Play Mat - BabySam s. 87 - 250.-)
  • Navnetæppe  (BabySam s. 10 - 450.- + porto)
  • Sengetøj (til baby)
  • Spargris i sølv - model: Kaj (dreng) eller Andrea (pige)
  • Suttekæde: fodbolde (dreng) eller Andrea (pige) - (BabySam s. 196 - 70.-)
  • Træbogstaver (BabySam - pr. stk. 15.-)
  • Tøj: str. 68 og op efter
  • Uro med musik til kravlegård (D. Vanilla uro dess. Cowey  - BabySam s. 150 - 270.-)

OBS: vi ønsker os ingen smykker eller andet med kors

Anmeld

21. juni 2010

Tulle28

Caroline86 skriver:

en dejlig bamse/sovedyr der kan følge hende resten af livet...?

Jeg har en veninde som laver de fineste ting til baby (og mor)- http://www.trendsales.dk/search/?search=;u=400795;

Knus Tulle

Anmeld

21. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nadia&Daniel skriver:

Vores liste:

Ønskeseddel:

• Babyalarm (BabySam s. 74-75 - mærke : Baby Nova)
  • Babytermometer - øretermometer (BabySam s. 196 - 300.-)
  • Bamser: Dåbsbamse (enten lyserød eller lyseblå)  med navn, fødselsdag, længde og vægt ( www.personligebamser.dk), Kaj & Andrea
  • Bestik i sølv - model: Kaj (dreng) eller Andrea (pige)
  • Biltæppe (drenge) - mål:
  • Bøger: De små synger (Edition Wilhelm Hansen - hjemmeside: http://www.webshop.ewh.dk), Bogen om barnet (Politiken - Bog & Ide - 250.-), Dit barn - de første 6 år
  • Dyne: Junior
  • Flagstang (med indgraveret navn, fødselsdag, mål og dåbsdato)
  • Foldebog  (Savana Activity bumper -  enten lyserød eller  lyseblå - BabySam s. 87 - 180.-)
  • Gavekort: H&M, BabySam, IKEA, H&M, LSC, Fotograf (Lyngby)
  • Gyngehest
  • Gåstol
  • Gåvogn
  • Hoppegynge
  • Højstol - i natur-farve(BabySam s. 54-55 + 57) + pude
  • Lammeskind (BabySam s. 34 - 300.-)
  • Legetæppe (Activity Farm Play Mat - BabySam s. 87 - 250.-)
  • Navnetæppe  (BabySam s. 10 - 450.- + porto)
  • Sengetøj (til baby)
  • Spargris i sølv - model: Kaj (dreng) eller Andrea (pige)
  • Suttekæde: fodbolde (dreng) eller Andrea (pige) - (BabySam s. 196 - 70.-)
  • Træbogstaver (BabySam - pr. stk. 15.-)
  • Tøj: str. 68 og op efter
  • Uro med musik til kravlegård (D. Vanilla uro dess. Cowey  - BabySam s. 150 - 270.-)

OBS: vi ønsker os ingen smykker eller andet med kors

Sådan et legetæppe har Laura.. Det er super fint, men vil bare lige gøre opmærksom på at de ikke kan nå dyrene når de er helt små

Man kan naturligvis forlænge "kæderne" på mange måder, men som udgangspunkt hænger dyrene for højt til at man kan nå dem når man ligger på tæppet!

Vi har nu købt den her, og det er bare et SUPER tæppe

http://www.tinylove.com/toy.aspx?toyId=220&state=toyTypeId=1@elementId=0@ageId=0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.