Endnu en ano klar til projekt baby igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
21 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

Anonym trådstarter

Jeg skal ned til lægen og have fjernet spiral på onsdag, og så går vi i gang. Håber det går lettere denne gang end sidst, så vores barn kan få en lillesøster eller lillebror snart.

Har ellers været meget tøvende med at ville starte på projektet, da jeg har syntes det har været hårdt... Men det er nok mest pga. mig selv (får nemt stress), men nu er der bare kommet meget mere ro på mig, så nu skal det være...inden jeg fortryder, haha..

Men hold da op, hvor jeg frygter at gå igang, for der skulle helst ikke gå så lang tid som sidst, og det kan jeg nok ikke lade være med at tænke på om der gør... For jeg er jo ved at blive gammel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

JustAnotherName

TILLYKKE med at i kaster Jer ud i "projekt baby"..... Det er åbenbart bare lige tiden for dét lige nu. Jeg syntes der er flere og flere skrukke kvinder rundt omkring ......man ender jo næsten selv med at blive det også. Haha .....Ahh, og dog. Jeg har stadig hænderne fulde nok med mine to ....lige endnu da 

Anmeld

20. juni 2010

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

TILLYKKE med at i kaster Jer ud i "projekt baby"..... Det er åbenbart bare lige tiden for dét lige nu. Jeg syntes der er flere og flere skrukke kvinder rundt omkring ......man ender jo næsten selv med at blive det også. Haha .....Ahh, og dog. Jeg har stadig hænderne fulde nok med mine to ....lige endnu da 

Tak. Det er osse pga. alle de gravide kvinder der render rundt omkring.

Anmeld

20. juni 2010

Barbamama

Hold da op det smitter da helt vildt det der. Jeg ved da ikke om jeg tør logge på baby.dk mere. he he. Man bliver sgu gravid af det. Ha ha ha. Held og lykke med det hvem end du er.

Anmeld

20. juni 2010

Vingummien

Anonym skriver:

Tak. Det er osse pga. alle de gravide kvinder der render rundt omkring.

Ja og alle dem der får små for tiden.... Suk

Anmeld

20. juni 2010

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Hold da op det smitter da helt vildt det der. Jeg ved da ikke om jeg tør logge på baby.dk mere. he he. Man bliver sgu gravid af det. Ha ha ha. Held og lykke med det hvem end du er.

Tak. Ej vi har faktisk tumlet med tanken i et stykke tid, men nu er vi klar...og så bliver man selvfølgelig heller ikke mindre skruk af gravide kvinder, spædbørn og anonyme der skriver at de er gravide eller vil prøve.

Anmeld

20. juni 2010

Anonym trådstarter

Tulipan skriver:

Ja og alle dem der får små for tiden.... Suk

Ja, det er nemlig det!

Anmeld

20. juni 2010

Barbamama

Anonym skriver:

Tak. Ej vi har faktisk tumlet med tanken i et stykke tid, men nu er vi klar...og så bliver man selvfølgelig heller ikke mindre skruk af gravide kvinder, spædbørn og anonyme der skriver at de er gravide eller vil prøve.

Nej det er ikke nemt. He he he. Der bliver oprettet en ano-gravid-ns-gruppe inden længe

Anmeld

20. juni 2010

sarahb

ihh hvor godt, hvem er du mon???

du må godt lige komme med lidt flere hints

STORT TILLYKKE MED BESLUTNINGEN, glæder mig til at høre positivt nyt

Anmeld

20. juni 2010

anna-jonas

Cool...............glæder mig til at høre nærmere. Kan desværre ikke gætte hvem du er, og jeg er sgu' så fandens nysgerrig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.