Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I ham her
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tulipan skriver: I ham her
Det kan jeg skisme godt forstå. Han er da også bare for nuttet . Og sej frits han har fået. Kan godt forstå, at det har været svært at få klippet de fine lokker af ham, men han er jo lige blevet et år ældre at se på - og ikke spor mindre nuttet
helora skriver: Det kan jeg skisme godt forstå. Han er da også bare for nuttet . Og sej frits han har fået. Kan godt forstå, at det har været svært at få klippet de fine lokker af ham, men han er jo lige blevet et år ældre at se på - og ikke spor mindre nuttet
Det var svært. Er mange der siger han er blevet ældre at se på Men han er stadig mors baby og lad os se om jeg kan undvære de lange lokker hehe
Det har du da også god grund til
Er du ikke bare blevet glad for din beslutning nu, om at få ham klippet?Det klær ham bare SÅ godt, syntes jeg. Rigtig godt!
JustAnotherName skriver: Det har du da også god grund til Er du ikke bare blevet glad for din beslutning nu, om at få ham klippet?Det klær ham bare SÅ godt, syntes jeg. Rigtig godt!
Ja det er jeg men om jeg kan vænne mig til det er noget helt andet :p savner dem jo håret når jeg kigger billeder
Det kan jeg godt forstå. Han er altså osse en laber fyr!
Jeg er også forelsket i den lækre dreng.
Han er så smuk og til d. 19 juli.
Årh, han er da også bare såååå kær!
Bliver også helt moset indeni, når jeg ser det næstsidste billede! Altså... *suk*
Ranarupta skriver: Årh, han er da også bare såååå kær! Bliver også helt moset indeni, når jeg ser det næstsidste billede! Altså... *suk*
Tak
ih, han ser så STOR ud med det nye korte hår!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128