Så fik vi brugt gavekortet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

Barbamama

Ja så var jeg i Toys R us for første gang nogensinde. Det er jo paradis for børn og barnlige sjæle (som mig). Jeg var sådan helt: Øøøøøj, neeeej, se der!!!! Ha ha ha... GOdt jeg ikke blev filmet! Nå men vi havde jo fået det der fine gavekort fra de skønne tøser på ns fordi Carlamusen havde været indlagt og vi fandt nogle skide gode ting. Vi købte en CRAWL & learn-bold fra Bellino (kom så Carla), som er en bold der kan sige alle mulige lyde, blinker og spiller melodier og så drejer den rundt og VÆK fra barnet så det bliver nødt til at kravle efter. SKIDE smart. Carla er dog ikke helt dum. Hun venter sgu da bare til den drejer hen til hende igen. Ellers holder hun rigtig godt fast!  Og så købte vi sådan nogle stable-klodser hvor den ene siger en bestemt rasle-lyd som hun bare elsker! Så TUSIND tak piger. Carla ELSKER sit nye legetøj!! Og jeg har endda flimet hende, men min computer vil sgu ikke modtage klippet fra mobilen, så I må nøjes med billeder. I får også lige de seneste fra i dag hvor vi hyggede med reklamer på gulvet. Det er simpelthen en yndlingsbeskæftigelse. Og Carla vil skide gerne smage på dem og så siger jeg MEGET bestemt: NEJ Carla! Og så kigger hun på mig med store øjne ligesom: Hvad mor???? Hun ligner et kæmpe spørgsmålstegn og så kan jeg SIMPELTHEN ikke holde masken. Ha ha ha. Jeg griner hver gang og så nytter det jo bare ikke noget at skælde ud. Ha ha ha. Åh hun kommer til at tage røven på mig altså!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

JustAnotherName

Skønne billeder, skønne ting og den skønneste lille Carla-mus 

Anmeld

20. juni 2010

Vingummien

Skønne billeder... Hva er der lige med børn og reklamer

Anmeld

20. juni 2010

Barbamama

Tulipan skriver:

Skønne billeder... Hva er der lige med børn og reklamer

Ja det ved jeg heller ikke, men dejlige er de!

Anmeld

20. juni 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Skønne billeder, skønne ting og den skønneste lille Carla-mus 

Tak

Anmeld

20. juni 2010

Vingummien

michella80 skriver:

Ja det ved jeg heller ikke, men dejlige er de!

Ja helt sikkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.