Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
michella80 skriver: Reklamer ud over hele gulvet. Det er bare det bedste!
Reklamer ud over hele gulvet. Det er bare det bedste!
Hihihi Liam er også dødforelsket i reklamer Rigtig godt pletskud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu har jeg ikke nogle børn (som ikke er i maven ), men har mine dejlige dyr som dagligt giver mulighed for sjove/søde/skøre billeder.
På billedet er min hund Balder
hahah hvor skønt - hvad er der lige med de reklamer, går de allerede ind for tilbudsjagt de tøser ? skønt skønt
merichs skriver: Nu har jeg ikke nogle børn (som ikke er i maven ), men har mine dejlige dyr som dagligt giver mulighed for sjove/søde/skøre billeder. På billedet er min hund Balder
hihihi klasse billede Hvor er han nuttet! Er han en bulldog? synes han har så mange af de nuttede rynker der ikke er til at stå for
jeg ledte lidt, men synes bare det her billede er super sjovt.
billedet er fra fars dag. det skal lige siges at min mand hader den slags gejl til bilen. så ret okay poker ansigt
Her er et af Emil der stener tv
Line&Liam skriver: hihihi klasse billede Hvor er han nuttet! Er han en bulldog? synes han har så mange af de nuttede rynker der ikke er til at stå for
Tak Ja det er en bulldog, en olde english bulldogge faktisk. Der er ikke vildt mange af dem i DK, ås oplever ofte at folk ikke kender racen, men han er så skøn
Jeg har lige fået taget det her billed af min lillefis der er faldet i søvn på en lidt anderledes måde end hun plejer...
merichs skriver: Tak Ja det er en bulldog, en olde english bulldogge faktisk. Der er ikke vildt mange af dem i DK, ås oplever ofte at folk ikke kender racen, men han er så skøn
Synes nok jeg kunne se det Er simpelthen en sucker for sådan nogle smukke vovser Morten og jeg kan dog ikke nå til enighed, meeen det nærmeste jeg er kommet på en bulldog er en mops haha det ville han gerne, men først når Casie er død af alderdom, gerne først når han er blevet MINDST 16 år Man kan jo ikke undvære dem
Line&Liam skriver: Synes nok jeg kunne se det Er simpelthen en sucker for sådan nogle smukke vovser Morten og jeg kan dog ikke nå til enighed, meeen det nærmeste jeg er kommet på en bulldog er en mops haha det ville han gerne, men først når Casie er død af alderdom, gerne først når han er blevet MINDST 16 år Man kan jo ikke undvære dem
Nej de er slet ikke til at undvære. Og tør slet ikke tænke på at min Balder dør engang. Men heldigvis først om laaaaaang tid, han fylder 4 til september.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128