4ME Berlin klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.277 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

Sommerfugl86

Hejsa...

Jeg havde oprindeligt forelsket mig i en Emmaljungelapvogn men den kom til a koste 5200 og det syns jeg simpelthen er for dyrt fordi jeg lige er blevet enlig mor.

Nu har jeg så forelsket mig lidt i en 4ME Berlin og vil derfor høre om der er nogen der erfarringer med denne vogn??

Både gode og dårlige

Karina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Miss Tina

Kender den ik, men den ser super ud

Anmeld

20. juni 2010

klmf

Hej

Vi har lige købt og er meget meget glade for den!! Vi startede ud med Copenhagen-modellen som jeg SLET IKKE kan anbefale, det var noget værre møg. Hjulene foran blokerede simpelthen pr. 50 meter eller sådan noget (selvfølgelig ikke inde på gulvtæppet i butikken, men ude i virkeligheden).

Berlin-modellen er god, fordi den har vendbart styr og jeg synes Oliver både sidder godt og ligger godt i den. Kalechen er også tilpas stor, så den skærmer godt for sol og vind samt der er forstykke med til den, så han kan blive helt pakket ind. Et almindeligt regnslag passer til, så vi tager bare det med til barnevognen, så har ikke skulel investere i et mere.

Det eneste minus for mig, der har en dårlig ryg, er at den lidt tung.... Men det er så også det eneste jeg kan komme i tanke om - jo og så måske at varekurven ikke er så stor, emn det tror jeg i virkeligheden nok bare er fordi jeg skal vænne mig til jeg ikke kan have så meget som under barnevognen, tror ikke den er mindre end på andre klapvogne.

Selvfølgelig kan man godt mærke, at det ikke er helt den samme kvalitet og 'lækkerhed' som en vogn til 5200 - men jeg synes faktisk man får okay meget for pengene.

Held og lykke med den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.