Hej
Vi har lige købt og er meget meget glade for den!! Vi startede ud med Copenhagen-modellen som jeg SLET IKKE kan anbefale, det var noget værre møg. Hjulene foran blokerede simpelthen pr. 50 meter eller sådan noget (selvfølgelig ikke inde på gulvtæppet i butikken, men ude i virkeligheden).
Berlin-modellen er god, fordi den har vendbart styr og jeg synes Oliver både sidder godt og ligger godt i den. Kalechen er også tilpas stor, så den skærmer godt for sol og vind samt der er forstykke med til den, så han kan blive helt pakket ind. Et almindeligt regnslag passer til, så vi tager bare det med til barnevognen, så har ikke skulel investere i et mere.
Det eneste minus for mig, der har en dårlig ryg, er at den lidt tung.... Men det er så også det eneste jeg kan komme i tanke om - jo og så måske at varekurven ikke er så stor, emn det tror jeg i virkeligheden nok bare er fordi jeg skal vænne mig til jeg ikke kan have så meget som under barnevognen, tror ikke den er mindre end på andre klapvogne.
Selvfølgelig kan man godt mærke, at det ikke er helt den samme kvalitet og 'lækkerhed' som en vogn til 5200 - men jeg synes faktisk man får okay meget for pengene.
Held og lykke med den
Anmeld