Spørgsmål til invitation til barnedåb/navngivning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.537 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

smokin

Hvornår udsendte I jeres invitationer og hvor mange havde I inviteret?

Vi har lavet en fælles liste og jeg kan se vi er oppe på omkring 70 - pyyyyyyyyyyha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

XXSS

Vi sendte vores ud i god tid - så folk havde mulighed for at arrangere efter det - min familie er fra jylland og vi bor i KBH. Så da vi vidste hvilken dag det blev sendte vi invitationer ud.

vi var omkring 25 og det var kun den nærmeste familie og de nærmeste gudvenner m.m. Barnedåb er jo ikke en kæmpe fest så vi arrangerede det for de nærmeste og det var perfekt også mhs. til mad og at være her. Jeg lavede selv maden og vi sad i pavillion i haven. En super god dag.

Anmeld

20. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hej smukke...

vi inviterede omkring 90 (!!!!) og sendte invitationerne ud ca. 2 måneder inden dåben... Vi havde su knapt en måned inden festen!

Vi havde dog givet datoen til de fleste (mundtligt) så snart vi havde den...

Knus

Anmeld

20. juni 2010

line melias mor

vi sendte ud to måneder før. vi var oppe på 55 men måtte simpelthen skærer det ned så vi endte på 32 der er godt nok nogle der har været lidt sure over de ikke kom med men man bliver nødt til at trække en grænse. 70 lyder godt nok af mange men hvis i har penge og plads til det så er det da bare kanon

Anmeld

20. juni 2010

line melias mor

Caroline86 skriver:

hej smukke...

vi inviterede omkring 90 (!!!!) og sendte invitationerne ud ca. 2 måneder inden dåben... Vi havde su knapt en måned inden festen!

Vi havde dog givet datoen til de fleste (mundtligt) så snart vi havde den...

Knus

wauuuuuv det var mange hold da op hihi

Anmeld

20. juni 2010

Moderator

Tanja78 skriver:

Vi sendte vores ud i god tid - så folk havde mulighed for at arrangere efter det - min familie er fra jylland og vi bor i KBH. Så da vi vidste hvilken dag det blev sendte vi invitationer ud.

vi var omkring 25 og det var kun den nærmeste familie og de nærmeste gudvenner m.m. Barnedåb er jo ikke en kæmpe fest så vi arrangerede det for de nærmeste og det var perfekt også mhs. til mad og at være her. Jeg lavede selv maden og vi sad i pavillion i haven. En super god dag.

vores knapt 70 gæster var også ren familie, så nogle er bare nødt til at invitere så mange

Anmeld

20. juni 2010

Moderator

line melias mor skriver:

wauuuuuv det var mange hold da op hihi

jeps... 2 store familier er blevet slået sammen

Og vi havde simpelthen den mest fantastiske dag!!!!

Anmeld

20. juni 2010

XXSS

Caroline86 skriver:

vores knapt 70 gæster var også ren familie, så nogle er bare nødt til at invitere så mange

Ja det er jo forskellige størrelser  Men vi inviterede ikke vores onkler og tanter, kusiner eller andre i den duer vi holdte det tæt til bedsteforældrene og et par oldeboller.

Anmeld

20. juni 2010

Moderator

Tanja78 skriver:

Ja det er jo forskellige størrelser  Men vi inviterede ikke vores onkler og tanter, kusiner eller andre i den duer vi holdte det tæt til bedsteforældrene og et par oldeboller.

ja, der er familier jo også forskellige da vi er meget tæt på alle vores onkler, tanter, fætre og kusiner Vi ser dem meget ofte - snarere som en del af vennekredsen end familie, hvis du forstår!?

Anmeld

20. juni 2010

XXSS

Caroline86 skriver:

ja, der er familier jo også forskellige da vi er meget tæt på alle vores onkler, tanter, fætre og kusiner Vi ser dem meget ofte - snarere som en del af vennekredsen end familie, hvis du forstår!?

Det forstår jeg helt klart.  jeg forbinder bare ikke barnedåb med at det skal være en kæmpe fest nok derfor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.