stress.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

Anonym trådstarter

Piger hvad er tegnene på stress?? 

Jeg er virkelig bange for jeg er ved at få det.. 

- Hver aften når jeg går i seng, føles det som om mit hoved er ved at springe i luften, og der er en der bare står og presser rundt om det, for at holde det sammen om alle de ting jeg skal huske..

- Hvilket resulterer i jeg sover meget uroligt..

- min vægt stiger, selvfølgelig fordi baby har det godt.. Jeg er gravid i 22 uge.. Men det er i mit baghoved hele tiden, og hver rude/spejl jeg går forbi syntes jeg at jeg ser stor og tyk ud i.. hver gang jeg spiser tænker jeg på det, hvilket gør mig sindsyg..

- Jeg kan ikke sidde stille, hver gang jeg prøver at sætte mig ned for at slappe af, kan jeg ikke lade vær med at gå i gang med noget, ellers sidder jeg og hopper med benet, som et andet ADHD barn.. 

- Min krop er i uro hele tiden, og jeg har lyst til at give mig til at tude konstandt, og så er jeg rigtig øm i nakken.. 

Ja, mit hoved er ved at springe i luften ærlig talt, og jeg kan slet ikke overskue noget som helst.. JEG ER SINDSYG...

Og det værste af det hele er at jeg er bange for der sker min baby noget, for det må der jo for alt i verden ikke..

Jeg er anonym da jeg ærligtalt føler mig som en idiot, og er ret pinlig over mig selv.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

henh01

Der er ikke noget at føle sig som en idiot over..

Tegn på stress er meget individuelt og er som regl - hovedpine, hukommelsessvigt, problemer med vejrtrækning, mavesyre, uro i maven osv.

Hvis du er nervøs for at du er ved at få stress bør du kontakte din læge og mener han det er tilfældet bør du få dig en sygemelding, da stress påvirker dit ufødte barn.

Måske er de ting du beskriver hormonelt - at du græder, er urolig for baby osv. Men har du den mindste mistanke om at du har fået stress så synes jeg du skal kontakte din læge ASAP

Du får lige en

Anmeld

20. juni 2010

Munder

Puha, jeg tror du bliver nødt til at stoppe op og trække vejret!

Jeg bukkede under for stress for snart 7 år siden, og brugte lang tid på at komme 100% ovenpå igen.

Mine symptomer var mest søvnløshed, forvirring og jeg kunne ikke holde sammen på en enkelt tanke.

Du er gravid, så pas på dig selv, du skriver ikke hvad du laver, men hvis jeg var dig, ville jeg klart runde lægen, for at tale om en evt sygemelding.

Pas på dig selv!!!

Dorte

Anmeld

21. juni 2010

Vinker

Du må ikke være så hård ved dig selv - Du er bestemt IKKE en idiot. Du skal IKKE være flov over dig selv!

Det at du er obs på at der er noget galt er altså et stort skridt på vejen!

Jeg ved ikke hvad tegnene er på stress, men mit råd er at du skal tage en snak med din læge. Det er vigtigt at du finder ud af om du måske har brug for en sygemelding eller nogle "redskaber" til at komme videre med.

Husk at det er ikke svaghed at be om hjælp - tvært imod!!!

God bedring med dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.