job med løntilskud HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

Kruse90

Hej piger.

Jeg er i job med løntilskud, og har lige fået et brev fra jobnet om at jeg ikke er tilmeldt mere, da jeg har glemt at bekræfte min jobsøgning:/ Har HELT smidt det ud af hovedet, da der jo sker så meget derinde i forvejen
Skal højest sandsynligt i uddannelse efter sommerferien, så det fylder en del, og det gør jobbet selvfølgelig også.
Og så alt der her med projekt baby som ikke vil lykkedes af sig selv

Men ved i hvordan jeg skal forholde mig?

kram en lidt fortabt Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Kruse90

ingen der kan hjælpe?

Anmeld

20. juni 2010

Rillo

MAndag morgen ringer du til jobnet og fortæller hvad der er sket og du simpelhen har glemt det!

Håber det bedste

Anmeld

20. juni 2010

Kruse90

Rillo skriver:

MAndag morgen ringer du til jobnet og fortæller hvad der er sket og du simpelhen har glemt det!

Håber det bedste

tror du de godtager den?

Anmeld

20. juni 2010

Rillo

Min bror arbejder hos jobformidlingen så ved de giver 2 channcer

Ihvertfald der hvor han arbejder

Anmeld

20. juni 2010

Kruse90

Rillo skriver:

Min bror arbejder hos jobformidlingen så ved de giver 2 channcer

Ihvertfald der hvor han arbejder

okay

Anmeld

20. juni 2010

Nadia&Daniel

De giver to chancer - jeg havde også overset datoen, så modtog jeg et brev.. Fluks gik jeg ind og bekræftede.. Så tjekker dagligt, hellere en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

20. juni 2010

K&S

Da jeg var ledig og skulle bekræfte på jobnet.dk i tide og utide fik jeg tilsendt både mail og sms (det er vist noget, man skal tilmelde sig på siden) men det hjalp helt sikkert mig med at huske det

Anmeld

20. juni 2010

Kruse90

Nadia&Daniel skriver:

De giver to chancer - jeg havde også overset datoen, så modtog jeg et brev.. Fluks gik jeg ind og bekræftede.. Så tjekker dagligt, hellere en gang for meget end en gang for lidt

ja jeg har så fået det brev 3 gange:s
Og det var fordi jeg overså datoen.
Men nu glemte jeg det helt. efter jeg kom i job med løntilskud:s

Anmeld

20. juni 2010

Mira0911

Kruse90 skriver:

tror du de godtager den?

Jeg har også glemt det en enkelt gang... Jeg fik en påtale med hård tone at sådan noget kunne man ikke glemme og man kunne tilmelde sig sms service, hvilket jeg også har, men alligevel kommet fra det...

Ring til dem og forklar det som det er... Slet ikke sikkert du får samme behandling... Det tvivler jeg da godt nok på...

Psst... Skynd dig og meld dig til sms servicen...

Jeg som sidder og ikke kan komme på hotmail efter kode til Jobnet for at bekræfte jobsøgning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.