Mine bryster græder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

Anne85

Altså jeg har haft mælk i pat-tøjet nærmest lige fra start... men idag VÆLTER det ud af dem... som min kære mand udtrykker det så "græder" de hele tiden (=kæmpe pletter på blusen konstant)... please fortæl mig at I har erfaring med, at det er fordi fødslen er lige rundt om hjørnet??  

Hilsen den utålmodige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

sarahb

Anne85 skriver:

Altså jeg har haft mælk i pat-tøjet nærmest lige fra start... men idag VÆLTER det ud af dem... som min kære mand udtrykker det så "græder" de hele tiden (=kæmpe pletter på blusen konstant)... please fortæl mig at I har erfaring med, at det er fordi fødslen er lige rundt om hjørnet??  

Hilsen den utålmodige

havde ikk selv problemer med det. min kom først da jeg havde født og har aldrig bare rendt.. Selvom jeg ammede fuldt ud.

Men jeg måtte lige kommentere din kærestes udtryk.. Det er jo FOR SJOVT!!!

Anmeld

20. juni 2010

Anne85

sarahb skriver:

havde ikk selv problemer med det. min kom først da jeg havde født og har aldrig bare rendt.. Selvom jeg ammede fuldt ud.

Men jeg måtte lige kommentere din kærestes udtryk.. Det er jo FOR SJOVT!!!

ha ha... ja man må jo grine af det når de pludselig begynder at løbe midt i morgenmaden

Ved den første havde jeg også mælk under hele graviditeten, men kan skisme ikke huske og produktionen steg i dagene op til fødslen. Ihvertfald var der rigeligt til ham allerede fra start

Anmeld

20. juni 2010

Valle81

Anne85 skriver:

Hilsen den utålmodige

Kender problemet - men da jeg ventede min datter startede det allerede midt i graviditeten:0)

Da jeg ventede Anton kom det først da mælken faldt til:0)

Anmeld

20. juni 2010

Mine løb også ret meget, fa ca uge 20.. Og nu hvor jeg har født, sprøjter det bogstaveligt talt ud af dem, så jeg må malke lidt ud ind imellem, for ikke at k væle Lisa!griner..

Min  kæreste siger at det er dårligt VVS arbejde!!griner..  De har sq mange gode kommentarer, de mænd!!

Stine og Lisa.

Anmeld

20. juni 2010

Anne85

Valle81 skriver:

Kender problemet - men da jeg ventede min datter startede det allerede midt i graviditeten:0)

Da jeg ventede Anton kom det først da mælken faldt til:0)

Altså altså altså... kunne bruge at du havde skrevet at det startede et par dage før du fødte  var mængden den samme fra du begyndte at danne mælk og så til du fødte?? ved mig har det været gult tykt råmælk jeg kunne klemme ud (og som ofte løb ud af sig selv når jeg fx var i bad). Idag er det helt tyndt hvidligt mælk der bare løber næsten konstant

Anmeld

20. juni 2010

Anne85

Tilmeldt skriver:

Mine løb også ret meget, fa ca uge 20.. Og nu hvor jeg har født, sprøjter det bogstaveligt talt ud af dem, så jeg må malke lidt ud ind imellem, for ikke at k væle Lisa!griner..

Min  kæreste siger at det er dårligt VVS arbejde!!griner..  De har sq mange gode kommentarer, de mænd!!

Stine og Lisa.

ha ha... den var god  Det er da også kun til at grine af. kan også huske fra sidst hvordan man noglegange kunne stå foran spejlet efter et bad og det så bare stod ud med mælk over hele spejlet  hi hi... nå jeg må ta ammeindlæg på og så bare glæde mig over at alt tyder på at der er rigeligt med mælk til prinsessen når hun en eller anden gang gider melde sin ankomst

Anmeld

20. juni 2010

Valle81

Anne85 skriver:

Altså altså altså... kunne bruge at du havde skrevet at det startede et par dage før du fødte  var mængden den samme fra du begyndte at danne mælk og så til du fødte?? ved mig har det været gult tykt råmælk jeg kunne klemme ud (og som ofte løb ud af sig selv når jeg fx var i bad). Idag er det helt tyndt hvidligt mælk der bare løber næsten konstant

Det var sådan noget sukkervand helt ind til fødslen:0)

Anmeld

20. juni 2010

Anne85

Valle81 skriver:

Det var sådan noget sukkervand helt ind til fødslen:0)

ja sårn kan man vist meget godt beskrive det der kommer ud lige nu  Uh, alle de lækre ting kroppen udskiller under en graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.