Bare lige kort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

mama09

Tak for jeres hilsner om god bedring. Vi blev indlagt igår, Latifa har lungebetændelse, mellemørsbetændelse og skolkopper. Hun er isoleret på sygehuset pga. hun ikke må smitte de andre.

Skide hårdt, jeg hader sygehuse, men hader endnu mere bare at se Latifa ligge der og sove on and off uden at spise/drikke.. Hun har lige fået drop, heldigvis...

Abdi er derude pt, så jeg kunne komme hjem og i bad og pakke ting til næste uge, for de siger vi skal regne med at ligge der i lang tid

Jeg tuder konstant, "skændes" med sygeplejskerne da jeg synes de er træls, men self vil de bare det bedste for Latifa, men det synes jeg bare ikke er godt nok.. Tuder igen nu 

Snakkes tøser skal afsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

msax

Øv for en omgang... Stakkels lille pige.

Husk at det er ok at blive sur på sygeplejeskerne (også selvom de gør deres bedste og deres arbejde) for nogen gange er det de gør bare ikke nok for ens elskede. Så hvis der er noget du er i tvivl om, undre dig over og ikke syntes er godt nok, så er det bare at sige det. Sådan tror jeg du/I får det bedste ophold på hospitalet.

SMIL og søde tanker fra Mette 33+4

Anmeld

20. juni 2010

sarahb

EJJJJJ!!! for dælen mand, er det så slemt..
Puha en hård omgang, det er så hårdt fordi man er så magtesløs. Man kan ikke gøre en skid!!

Jeg håber det snart vender og i får jeres friske glade pige tilbage snart.

Sender jer en masse god bedring og held og lykke med hende..

Anmeld

20. juni 2010

JustAnotherName

Trinehw skriver:

Tak for jeres hilsner om god bedring. Vi blev indlagt igår, Latifa har lungebetændelse, mellemørsbetændelse og skolkopper. Hun er isoleret på sygehuset pga. hun ikke må smitte de andre.

Skide hårdt, jeg hader sygehuse, men hader endnu mere bare at se Latifa ligge der og sove on and off uden at spise/drikke.. Hun har lige fået drop, heldigvis...

Abdi er derude pt, så jeg kunne komme hjem og i bad og pakke ting til næste uge, for de siger vi skal regne med at ligge der i lang tid

Jeg tuder konstant, "skændes" med sygeplejskerne da jeg synes de er træls, men self vil de bare det bedste for Latifa, men det synes jeg bare ikke er godt nok.. Tuder igen nu 

Aj, hvor er det bare synd ...for jer alle.
Håber at der er bedring på vej liiige om hjørnet. Jeg føler så meget med Jer.

Knus og god bedring herfra...
Katrine, Bianca og Celina.

Anmeld

20. juni 2010

Skouboe

Og god bedring med hende..

Anmeld

20. juni 2010

Bondepigen

Åååh nej da, lille stakkel! Godt i er på sygehuset (selv om det er træls), for så kan man da føle sig en smule mere tryg.

Håber snart smukke Latifa kommer til hægterne igen!!!!

God bedring og kram til jer alle tre!

Anmeld

20. juni 2010

grinbidderen

det er bare ikke rart når ens små børn er syge det lyder godt nok som om hun har anskaffet sig en masse den lille prinssesse.. håber snart hun er go for fith igen.. god brdring med hende..

Anmeld

20. juni 2010

oo

åh nej, Trine

jeg synes det er så barskt når de små skal indlægges og alting, man må føle sig så magtesløs som forældre! jeg håber hun snart er frisk igen, så I kan komme hjem og nyde sommeren

Anmeld

20. juni 2010

ooo

Århh, stakkels Latifa, og stakkels jer rent ud sagt. Det er ikke sjovt at skulle igennem sådan et forløb, og hun lyder godt nok til at være hårdt ramt.

Du får lige et ordentligt herfra, og så håber jeg at Latifa kommer sig hurtigt.

Anmeld

20. juni 2010

Barbamama

Trinehw skriver:

Åh nej søde.... Også hende.... Jeg har først lige læst det. Ja det er pisse hårdt at være indlagt og jeg var også mega træt af sygeplejerskerne, for man prøver at beskytte og passe på sit barn så godt man kan og så skal der hele tiden tages prøver og undersøges og gøres ting der gør ondt ved ens barn. Jeg var også rigtig ked af det og også efter vi kom hjem. Det tager sgu lige lidt tid at komme ovenpå igen. Knus til dig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.