Vuvuzela = meget bange og ked Dicte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

254 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

Dictes mor

Arghhh! Jeg kaster hermed en forbandelse over alle vuvuzelaer!!! Sådan nogle har drengene inde ved siden af fået sig, det er en tign, fair nok, de bruger dem (normalt) kun indenfor.

Igår laver jeg den sædvanlige rutine med Dicte, som forøvrigt er blevet så dygtig til at blive puttet, at I ikke drømmer om det. Jeg ammer hende indtil der ikke er mere (ca. kl 21) går op og lægger hende ned i sengen, putter hende godt under dyne og hvisker godnat, og sætter mig ved siden af sengen, så møfler hun lidt putter sig godt til rette og lægger sig selv til at sove (dygtig pige). Det samme gjorde hun også igår, hun var lige faldet til ro og i søvn, og så ville skæbnen det forbistrede at Danmark scorede i fodbold og drengene ved siden af ville fejre det ved at trutte i deres vuvuzelaer men denne gang ude på gaden, og de larmer altså meget de horn rigtig meget. Dicte bliver så bange at hun letter fra sengen og sætter i et vræl, og så græd hun ellers i over en halv time og var utrøstelig. Til sidst fik jeg hende lullet til ro, og så fik vi lavet rutinen igen, og hun fik puttet sig. Heldigvis sov hun tungere, da kampen var slut og de igen mente at skulle fejre ved at trutte i de forbandede horn. Jeg håber ikke, at Danmark vinder flere kampe, ellers går jeg personligt over knækker deres vuvuzelaer, der er ingen som skal skræmme min Dicte sådan igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

anna-jonas

Nåååhhhh...............den lille Dicte-pige. Du kan da lade et ord falde, til naboerne, om hvor bange Dicte blev. Mon ikke de så kan instruere drengene i, at bruge deres Vuvuzela'er et andet sted.............måske på den anden side af huset.

Anmeld

20. juni 2010

Barbamama

Jeg HADER også de horn!!!! For fanden de er belastende at høre på! Jeg har en mand der ser alle kampe og der er den der konstante lyd i baggrunden hele tiden!!! Åh gud altså! Stakkels Dicte!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.