Idag skal Dicte døbes :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

Dictes mor

Og jeg er nervøs. Jeg har det ligesom om jeg skal til eksamen eller sådan noget. Det er fordærdeligt, og jeg kan ikke sige, hvorfor jeg er nervøs, for jeg er sikker på, at det nok skal blive en rigtig dejlig dag.

Dicte ligger og sover sødt endnu, det samme gør Molly, Dictes far, moster og onkel. Hmmm, jeg er vist den eneste morgenfriske i den her familie. Molly har dog været oppe lige kort og hjælpe mig med at hejse flaget i morgensolen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

oo

åh tillykke, Camilla! jeg håber I får en vidunderlig dag og at solen også skinner hos jer

Anmeld

20. juni 2010

msax

Sådan som solen skinner kan det kun blive en god dag.

Nyd den og slap så meget af som du kan og få andre til at lave kaffen og hente kagen.

Og til DICTE - tillykke med den store dag

SMIL fra Mette 33+4

Anmeld

20. juni 2010

JustAnotherName

TILLYKKE.

Håber I får en dejlig dag!
....men selvfølgelig gør I da også det med sådan et dejligt dåbsbarn

Anmeld

20. juni 2010

grinbidderen

ej hvor lyder det bare dejligt at dagen er kommet og prinssessen skal døbes jeg syntes det var for kort tid siden at du skrev du havde født men tiden går bare så hurtig med de små.. tillykke med hun skal have sot navn.. god dag til jer den blir aldrig glemt men en minde dag

Anmeld

20. juni 2010

ooo

Tillykke med dagen Camilla. Hvor er det stort at lille Dicte allerede skal døbes.

Jeg synes også at du lige har født, men tiden går rigtig stærkt, når man er i godt selskab som jeg er herinde.

Nyd dagen, og tillykke med det lille myr

Anmeld

20. juni 2010

TbCp

Stort tillykke med dagen!

Håber alt er gået godt

Anmeld

20. juni 2010

MORJESPERSEN

Stort tillykke med dagen, håber i har haft en god fest og at dagen har været hyggeligt.

Knus

Anmeld

20. juni 2010

Vingummien

Stort tillykke med den store dag

Anmeld

20. juni 2010

Bondepigen

Tillykke. Håber I har haft en skøn dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.