mega plukveer efter sex :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.633 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

DLM

hej alle sammen

ja jeg er nu 38+2 og jeg synes jo lige det kunne være hyggeligt at hygge mig med kæresten her til aften, men nu har jeg fået de ledeste plukveer de gør sindsygt nas klokken er nu næsten 5 og det har stået på siden kl 1.

er der nogen af jer har oplevet noget lignende? overvejer om jeg skal ringe til fg og forhøre mig ad.

Ditte 38+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

NinaNymannMadsen

Asuzi skriver:

hej alle sammen

ja jeg er nu 38+2 og jeg synes jo lige det kunne være hyggeligt at hygge mig med kæresten her til aften, men nu har jeg fået de ledeste plukveer de gør sindsygt nas klokken er nu næsten 5 og det har stået på siden kl 1.

er der nogen af jer har oplevet noget lignende? overvejer om jeg skal ringe til fg og forhøre mig ad.

Ditte 38+2

jo har oplevet det også. men det er ved at være 1 år siden nu så husker det ikke så tydeligt.

jeg vil sige heller ring en gang for meget end en gang for lidt til FG og de tager glade imod dit opkald.

jeg fik afvide at var der noget jeg var bekymret om skulle jeg bare ringe.

Anmeld

20. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

uhhh det er da spændende... du har nok ringet nu, hvordan er det gået?? jeg fik også mange plukkeveer efter sex, men ikke nogen der betød noget... plukveer må ikke gøre ondt, så skal du ringe til fg. men du er jo langt nok til at må føde, så lad os håbe du er i fødsel... venter spændt på svar.. da jeg fik veer  var jeg bestemt ikke i tvivl om at der sku ringes dertil.. inderst inde ved du også hva der skal ske  de siger jo de kloge at hvis ens krop alligevel ville gå i fødsel efter nogen dage og den kun lige ventede på det rette tidspunkt, så kan sex sætte det igang, måske det er det der er sket.. mange gange held og lykke og en masse vee støv hvis det ikke er forsent med det!!

knus fra karina med to dejlige drege..

Anmeld

20. juni 2010

Muffinmus

dem fik jeg også begge gange..det var dog gennem hele graviditeten næsten...

Menb de varede dog som regle kom mellem 30 min- 1 time.

Men så længe du ikke lige frem ligger og føder på gulvet er der jo ikke nogetgalt i at de er der...de sætter jo bare fødslen i gang...før eller senere.

Og JO!!!plukveer må GERNE gøre ondt nu..og det gør de ofte når man er så langt:-)

Så bare nyd dine plukveer de skal nok sætte gang i noget, hvis ikke i dag så i morgen eller om 1-2 uger..det er ikke til at vide, men det lyder positivt synes jeg:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.