hvorfor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.256 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

MoarTNoah

Jeg syns altid jeg har så mange HVORFOR'ER så her er nogen af mine. kom gerne med dine

Hvorfor skriger min mand altid af tv'et når der er fodbold? (HALLO de kan ikke høre dig - de er i sydafrika!)

Hvorfor er det at min chanel mascara og eyeliner som jeg fik i julegave (og er SÅ glad for, det er det dyreste makeup jeg har (tak mor )) har været væk i en måned, men når jeg spørger manden ved han hvor de ligger??

Hvorfor er det lige at når jeg har smøger at jeg ingen lighter har? - og når jeg sidder med 10 lightere ingen smøger har????

Hvorfor er det ikke MIG der vinder den store lottopulje, men altid gamle rige mennesker som alligevel ikke bruger dem fordi de er nærige??

hehe.. god aften til jer - håber på at høre nogen sjove fra jer osse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

katrine26

Hejsa.

Her er også lige et pat stykker.

HVORFOR er det at kæresten bliver ved med at påstå at han ser filmen selvom han højlydt snorker på sofaen.

HVORFOR er det at folk altid skal fortælle en hvad man skal, ikke skal købe til babyen når man venter sig.

Det var bare lige lidt fra mig Hihi.

katrine26

Anmeld

19. juni 2010

MoarTNoah

katrine26 skriver:

Hejsa.

Her er også lige et pat stykker.

HVORFOR er det at kæresten bliver ved med at påstå at han ser filmen selvom han højlydt snorker på sofaen.

HVORFOR er det at folk altid skal fortælle en hvad man skal, ikke skal købe til babyen når man venter sig.

Det var bare lige lidt fra mig Hihi.

katrine26

TAK fordi du gad skrive tilbage på min tråd!!

Kender UDENMÆRKEt godt den med kæresten der sover på sofaen!

Anmeld

19. juni 2010

Lillefe

KatrineR skriver:

Jeg syns altid jeg har så mange HVORFOR'ER så her er nogen af mine. kom gerne med dine

Hvorfor skriger min mand altid af tv'et når der er fodbold? (HALLO de kan ikke høre dig - de er i sydafrika!)

Hvorfor er det at min chanel mascara og eyeliner som jeg fik i julegave (og er SÅ glad for, det er det dyreste makeup jeg har (tak mor )) har været væk i en måned, men når jeg spørger manden ved han hvor de ligger??

Hvorfor er det lige at når jeg har smøger at jeg ingen lighter har? - og når jeg sidder med 10 lightere ingen smøger har????

Hvorfor er det ikke MIG der vinder den store lottopulje, men altid gamle rige mennesker som alligevel ikke bruger dem fordi de er nærige??

hehe.. god aften til jer - håber på at høre nogen sjove fra jer osse

hehe ja det ved jeg godt nok ikke men tak for grinet..

Anmeld

19. juni 2010

MoarTNoah

Perl skriver:

hehe ja det ved jeg godt nok ikke men tak for grinet..

det var så lidt.. ligger du ikke selv inde med nogen hvorfor'er?

Anmeld

19. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvorfor skal jeg ALTID tisse lige når jeg har lagt mig rigtig godt til rette i sofaen?

hvorfor falder Laura altid i søvn lige når der starter noget super godt i fjerneren så jeg ikke selv får sovet?

Hvorfor kan jeg ikke lade være med at spise slik når det står foran mig, selvom jeg virkelig ikke har lyst til det!?

hvorfor visner alle planter der kommer ind i mit hus?

Anmeld

20. juni 2010

wamse

Okay her er lidt hvorfor:

• hvorfor siger siger folk som hører min baggrund at jeg nok skal klare dem, for jeg ser så stærk ud?? Hvordan kan man se ens psyke, de ved intet om hvordan jeg har det inden i...
  • hvorfor siger man altid:"vent lige 2 minutter", når det aldrig viser sig kun at være 2 minutter.....
  • hvorfor sporer mange mænd samtalen ind på sex meget hurtigt, når man "møder" dem over nettet.
  • hvorfor vælter de grå hår frem på mit hovede, når hverken min mor eller mormor rigtig har nogle??
  • hvorfor sidder jeg næsten og rødmer og fniser når jeg ser Twilight filmene??

tror lige det var hvad jeg havde lige nu

Anmeld

20. juni 2010

LivasMor

HVORFOR er det at mine nøgler ALTID er væk når jeg skal ud af døren?

Puha, jeg har altså mange af de der "hvorfor´er".

Hvorfor bliver jeg altid i tvivl om jeg har låst døren, slukket kaffemaskinen og pustet stearinlyset ud når jeg sidder på mit arbejde? (den slår ALDRIG fejl og jeg lærer bare aldrig at få det tjekket inden jeg kører)

Hvorfor siger jeg altid "lige om lidt" når det først er om en times tid? (lidt doven er man vel altid)

Hvorfor prøver jeg altid at spare på pengene når de alligevel er opbrugt en uge før lønningsdag ligegyldigt hvor meget der bliver sparet? (måske får jeg for lidt i løn hehe )

Hvorfor får jeg mig aldrig taget sammen til at få malet lejligheden (den trænger altså VIRKELIG!)

Hvorfor er det aldrig mig som vinder i lotto :O

Og hvorfor er det at jeg altid trækker den med at vaske sokker, så jeg pludselig står uden nogen rene og må låne mandens som nærmest er knæstrømper når de kommer på mig?

Jeg har sikkert mange flere

Anmeld

20. juni 2010

TbCp

Hvorfor sover min datter aldrig længe om morgenen selvom hun er kommet alt for sent i seng?

Hvorfor er der altid en sok for lidt når jeg har vasket tøj?

Hvorfor bliver jeg altid utrolig træt når bare jeg tænker på at der skal vaskes gulv?

Hvorfor spørger manden altid om hvor smørret/mælken/pålægchokoladen osv er... INDEN han åbner køleskabet!?!?!

Anmeld

20. juni 2010

MoarTNoah

Caroline86 skriver:

hvorfor skal jeg ALTID tisse lige når jeg har lagt mig rigtig godt til rette i sofaen?

hvorfor falder Laura altid i søvn lige når der starter noget super godt i fjerneren så jeg ikke selv får sovet?

Hvorfor kan jeg ikke lade være med at spise slik når det står foran mig, selvom jeg virkelig ikke har lyst til det!?

hvorfor visner alle planter der kommer ind i mit hus?

haha! den kender jeg godt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.