Fed overraskelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

ooo

I torsdags ringede Niels hjem fra arbejde, om jeg skulle noget i næste uge?? Det skulle jeg ikke, andet end det er min fødselsdag, og vi også skal til hans mosters sølvbryllup i Jylland. Nå, men så ville han høre, om jeg ikke ville med på en minicruise til Oslo. Øhhh, jo tak, det tror jeg nok at jeg ville!!! Så vi tager afsted mandag til onsdag.

Hans chef mangler en der kunne tage til Oslo og tale med et museum om et samarbejde, det møde kommer til at tage en times tid, og så er det ellers bare fri leg for Niller og jeg, med alt betalt. Jeg glæder mig så sindssygt meget, vi skal bare tusse rundt på båden og nyde at vi er nygifte, spise god mad og fare vild i Oslo. (Yes, jeg har nok selvindsigt til at vide, at jeg farer vild mindst tre gange på de 7 timer vi har i Oslo...)

Jeg glæder mig så meget. Nu må det godt blive mandag, så vi kan komme afsted.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

JustAnotherName

Metchen skriver:

I torsdags ringede Niels hjem fra arbejde, om jeg skulle noget i næste uge?? Det skulle jeg ikke, andet end det er min fødselsdag, og vi også skal til hans mosters sølvbryllup i Jylland. Nå, men så ville han høre, om jeg ikke ville med på en minicruise til Oslo. Øhhh, jo tak, det tror jeg nok at jeg ville!!! Så vi tager afsted mandag til onsdag.

Hans chef mangler en der kunne tage til Oslo og tale med et museum om et samarbejde, det møde kommer til at tage en times tid, og så er det ellers bare fri leg for Niller og jeg, med alt betalt. Jeg glæder mig så sindssygt meget, vi skal bare tusse rundt på båden og nyde at vi er nygifte, spise god mad og fare vild i Oslo. (Yes, jeg har nok selvindsigt til at vide, at jeg farer vild mindst tre gange på de 7 timer vi har i Oslo...)

Jeg glæder mig så meget. Nu må det godt blive mandag, så vi kan komme afsted.

Feeedt!    Rigtig god tur    .......og så lidt   også

Anmeld

20. juni 2010

anna-jonas

Så fik i lidt bryllupsrejse også..............sikke en fed overraskelse. Ha' en rigtig god tur.

Anmeld

20. juni 2010

msax

Dejlig overraskelse og dejlig chef der ikke bare sender ham derop med fly.

Gid det var mig der lige skulle et smut væk fra virkeligheden og nyde.

SMIL fra Mette 33+4 - der minder om at det er mandag imorgen

Anmeld

20. juni 2010

msax

Anmeld

20. juni 2010

ooo

msax skriver:

Niels´ chef er vildt sød, og han har valgt at vi skulle med Oslo båden netop som en "lille" ekstra bryllupsgave, så vi begge kunne komme afsted. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.