Livmoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

Anonym trådstarter

er det normalt at man kan få ondt eller sammentrækninger i livmodern efter man har dyrket sex, får en orgasme.

knus den forvirret 6+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

LifeIsGreat

Anonym skriver:

er det normalt at man kan få ondt eller sammentrækninger i livmodern efter man har dyrket sex, får en orgasme.

knus den forvirret 6+0

Ja hvis du får klitorisorgasme trækker livmoderen sig sammen. Jeg har også oplevet mens agtige smerter efter dét..

Anmeld

19. juni 2010

Anonym trådstarter

Frk.Sommerfugl skriver:

Ja hvis du får klitorisorgasme trækker livmoderen sig sammen. Jeg har også oplevet mens agtige smerter efter dét..

har aldrig oplevet det før, ubehagelig følelse

Anmeld

19. juni 2010

LifeIsGreat

Anonym skriver:

har aldrig oplevet det før, ubehagelig følelse

Nej det var også lige i en periode jeg oplevede det, men det forsvandt igen. Til sidst havde jeg slet ikke lyst til at have sex, da jeg vidste hvad det ville ende med, hvis jeg fik orgasme..

Anmeld

19. juni 2010

Anonym trådstarter

Frk.Sommerfugl skriver:

Nej det var også lige i en periode jeg oplevede det, men det forsvandt igen. Til sidst havde jeg slet ikke lyst til at have sex, da jeg vidste hvad det ville ende med, hvis jeg fik orgasme..

blev det værre og værre jo mere gravid du blev ?

Anmeld

19. juni 2010

LifeIsGreat

Anonym skriver:

blev det værre og værre jo mere gravid du blev ?

Jeg var ikke gravid på det tidspunkt

Anmeld

19. juni 2010

Anonym trådstarter

Frk.Sommerfugl skriver:

Jeg var ikke gravid på det tidspunkt

hmm okay

Anmeld

21. juni 2010

MarieMor

jeg fik også de sammentrækninger lige i starten... det er bare plukveer som kommer efter orgasme , - jeg får dem stadig .. og jeg synes også det er ubehageligt men jeg har vænnet mig til det efterhånden og så gør de heller ikke så ondt længere, plus jeg det hjælper at vide hvorfor de er der 

hilsen Marie 36,1

Anmeld

21. juni 2010

MarieMor

jeg fik også de sammentrækninger lige i starten... det er bare plukveer som kommer efter orgasme , - jeg får dem stadig .. og jeg synes også det er ubehageligt men jeg har vænnet mig til det efterhånden og så gør de heller ikke så ondt længere, plus jeg det hjælper at vide hvorfor de er der 

hilsen Marie 36,1

Anmeld

21. juni 2010

Low

MarieMor skriver:

hilsen Marie 36,1

Sådan har jeg det også .. Lige mine ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.