Drengedåbs kage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2010

LifeIsGreat

Så flot Katrine..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

MoarTNoah

Frk.Sommerfugl skriver:

Så flot Katrine..

takker og nejer

Anmeld

19. juni 2010

Diana...

Hvor er den bare fin. 

Anmeld

19. juni 2010

MoarTNoah

Diana... skriver:

Hvor er den bare fin. 

Tak

Anmeld

19. juni 2010

linemus

Hvor er den flot! Har du brugt udstikkere til vuggen (blå og hvid krans) og fødderne også? Ih, det er lige sådan en kage jeg gerne vil servere til den forestående barnedåb. Er sutterne svære at lave? Hvordan har du gjort?

- Line

Anmeld

19. juni 2010

MoarTNoah

linemus skriver:

Hvor er den flot! Har du brugt udstikkere til vuggen (blå og hvid krans) og fødderne også? Ih, det er lige sådan en kage jeg gerne vil servere til den forestående barnedåb. Er sutterne svære at lave? Hvordan har du gjort?

- Line

Hej Line.

ja det er udstikkere jeg har brugt til det hele, super nemt og hurtigt.

sutterne er bare en rund udstikker jeg har brugt, og så en lille rundt til de tre små huller, og så lavede jeg en kugle på bagsiden af sutten som jeg trykkede flad og satte en halv ring på den flade kugle - lissom en normal sut ser ud. og suttedelen lavede jeg bare ved at rulle en lille pølse og så banke den ene ende i bordet så den blev flad - limede den fast på selve sutten og så trykkede jeg lidt i bunden så den blev lidt tyndere end ude i spidsen.. det tog mig under 5 min på hver sut. meget nemt, og jeg havde aldrig lavet nogen før..

håber du kunne forstå min forklaring

Anmeld

19. juni 2010

linemus

KatrineR skriver:

Hej Line.

ja det er udstikkere jeg har brugt til det hele, super nemt og hurtigt.

sutterne er bare en rund udstikker jeg har brugt, og så en lille rundt til de tre små huller, og så lavede jeg en kugle på bagsiden af sutten som jeg trykkede flad og satte en halv ring på den flade kugle - lissom en normal sut ser ud. og suttedelen lavede jeg bare ved at rulle en lille pølse og så banke den ene ende i bordet så den blev flad - limede den fast på selve sutten og så trykkede jeg lidt i bunden så den blev lidt tyndere end ude i spidsen.. det tog mig under 5 min på hver sut. meget nemt, og jeg havde aldrig lavet nogen før..

håber du kunne forstå min forklaring

Ja tak, det er meget forståeligt Hvor køber du udstikkere til vuggen?

Anmeld

19. juni 2010

MoarTNoah

linemus skriver:

Ja tak, det er meget forståeligt Hvor køber du udstikkere til vuggen?

det er her

http://www.kagebutikken.dk/product.asp?product=3855

http://www.kagebutikken.dk/product.asp?product=2961

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.