nogen der har fået fjernet klemmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juni 2010

Anonym trådstarter

er der nogen der har fået fjernet deres klemmer igen efter at være blevet streliseret, jeg blev det for knap 5 år siden,

siden har jeg haft menssmerter hver gang, nogle gange op til en uge før og efter, det senest år er det kun blevet værre og pt spiser jeg ibumentin 2 stk 4 gange om dage blot for ikke at kaste op af smerte, og på trods af dem har jeg stadig, mega ondt.

min angst er jo at jeg kan blive gravid igen, da min krop ikke kan holde til det(hofteskred under sidste fødsel)

men lægen kan ikke svare på om det forsvinder og jeg kan ikke finde andre med svar på det, ej hellere på om det på nuværende tidspunkt er groet så meget sammen, at jeg efterfølgende forbliver steril,

nogen der kender nogen, har prøvet det, eller kender nogen der bare kan oplyse lidt.

pt vil jeg jo hellere have ondt end igennem endnu en graviditet, som kan ende med at hoften aldrig kommer helt på plads igen

det tilladt at svare anonymt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Anonym trådstarter

slet ingen

Anmeld

20. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg er ikke sikker på jeg helt forstår dit spørgsmål!?

Vil gerne forsøge at svare, men da det bliver gennem min mor (som er obstetriker) bliver jeg nok nødt til lige at få skåret ud i pap hvad jeg skal spørge hende om!?

Knus Caroline

Anmeld

20. juni 2010

Anonym trådstarter

jeg er ikke sikker på jeg helt forstår dit spørgsmål!?

Vil gerne forsøge at svare, men da det bliver gennem min mor (som er obstetriker) bliver jeg nok nødt til lige at få skåret ud i pap hvad jeg skal spørge hende om!?

Knus Caroline

jeg tror bare jeg egentlig gerne vil vide om det normalt at man får så mange genere efter man er blevet stereliseret, altså om det normalt det skal blive værre og værre.

og om man kan få det fjerne igen, uden at de åbner op for æggelederen(det gør de jo normalt når de fjerne dem)

og hjælper det overhovedet at fjerne dem.

jeg håbede at der var nogle andre der enten var strereliseret som kunne sige at det var meget normalt sådan som jeg har det eller nogen som havde fået fjernet klemmerne evnt. for at blive gravid og kunne så fortælle at det ikke var så slemt.

jeg er nomalt ikke sådan en tøsetøs som piver, tværtimod, men med tiden er jeg bare blevet træt af at have ondt og træt af kun at kunne nyde kæresten den ene uge jeg ikke har ondt, for resten af tiden kan jeg slet ikke ha at han rør mig pga smerte.

min læges eneste kommentar var at vi jo alle reagere forskelligt og har forskellige smertetærskler, så måske jeg ikke skulle pive så meget over så lille et indgreb

og tak fordi du spurgte kan godt se det var indviklet skrevet

Anmeld

20. juni 2010

Moderator

Anonym skriver:

jeg tror bare jeg egentlig gerne vil vide om det normalt at man får så mange genere efter man er blevet stereliseret, altså om det normalt det skal blive værre og værre.

og om man kan få det fjerne igen, uden at de åbner op for æggelederen(det gør de jo normalt når de fjerne dem)

og hjælper det overhovedet at fjerne dem.

jeg håbede at der var nogle andre der enten var strereliseret som kunne sige at det var meget normalt sådan som jeg har det eller nogen som havde fået fjernet klemmerne evnt. for at blive gravid og kunne så fortælle at det ikke var så slemt.

jeg er nomalt ikke sådan en tøsetøs som piver, tværtimod, men med tiden er jeg bare blevet træt af at have ondt og træt af kun at kunne nyde kæresten den ene uge jeg ikke har ondt, for resten af tiden kan jeg slet ikke ha at han rør mig pga smerte.

min læges eneste kommentar var at vi jo alle reagere forskelligt og har forskellige smertetærskler, så måske jeg ikke skulle pive så meget over så lille et indgreb

og tak fordi du spurgte kan godt se det var indviklet skrevet

hmm... det må da være træls at have så ondt

Jeg kan godt prøve at spørge min mor, hvis du vil have det? altså spørge hende om det er normalt med de smerter og hvad man evt. kan gøre ved dem... det er ikke sikkert hun kan komme med en løsning på dit problem, men jeg kan godt spørge hende!?

knus

Anmeld

20. juni 2010

Anonym trådstarter

Jeg kan godt prøve at spørge min mor, hvis du vil have det? altså spørge hende om det er normalt med de smerter og hvad man evt. kan gøre ved dem... det er ikke sikkert hun kan komme med en løsning på dit problem, men jeg kan godt spørge hende!?

knus

det er rigtig træls og også uholdbart, du ma da gerne spørge hende om det er nomalt, for er det normalt, må jeg nok bare vænne mig til det.

jeg havde bare troet at det kun var det 1 år der kunne være slemt.. ikke 4-5 år, så havde jeg helt bestemt valgt at det var manden der skulle have været afsted

Anmeld

22. juni 2010

Anonym trådstarter

har lige snakket med OUH idag og fået lidt svar, de mener ikke det har noget med sterelisationen at gøre og skulle jeg have det fjernet igen, var det på egen regning, med mindre det kunne bevises at det var arvæv der var skyld i smerten,

hun mente det var fordi jeg er fyldt 30 og kroppen ændre sig derefter, ikke særligt opmuntrende, men et lille svar i det mindste

Anmeld

23. juni 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

knus

ville bare lige sige at du ikke behøver at spørge, jeg har fået lidt svar og er blevet sat på p-piller i 3 mdr for at se om de kunne ændre min cyklus, hjalp det ikke, skulle jeg undersøges videre i følge min nye læge

Anmeld

25. juni 2010

Moderator

Anonym skriver:

ville bare lige sige at du ikke behøver at spørge, jeg har fået lidt svar og er blevet sat på p-piller i 3 mdr for at se om de kunne ændre min cyklus, hjalp det ikke, skulle jeg undersøges videre i følge min nye læge

okay.. Jeg håber for dig at det hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.