yay.. kjoletråd :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2010

Maise

wow flotte kjoler caroline. er især vild med nummer to. he he de galla kjolebilleder jeg har er fra før digitaltiden, så jeg har altså ikke hafty en på siden år 2000 hvor jeg blev student. idag synes jeg den er herre grim en isblå lang kjole med pallietter på hele bryststykket. kostede 2500. mne den var også wow dengang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maise skriver:

wow flotte kjoler caroline. er især vild med nummer to. he he de galla kjolebilleder jeg har er fra før digitaltiden, så jeg har altså ikke hafty en på siden år 2000 hvor jeg blev student. idag synes jeg den er herre grim en isblå lang kjole med pallietter på hele bryststykket. kostede 2500. mne den var også wow dengang.

tak.. næste gang jeg kommer over til mor&far (og kjoleskabet) må jeg lige få taget billeder af alle mine kjoler... så har jeg dem

Anmeld

19. juni 2010

Maise

Caroline86 skriver:

tak.. næste gang jeg kommer over til mor&far (og kjoleskabet) må jeg lige få taget billeder af alle mine kjoler... så har jeg dem

god ide caro. hmm 10 år siden jeg sidst har haft gallakjole på, hmm. har haft mange flotte silkekjoler (noanoa) på. næste gallakjole må sgu være brudekjolen

Anmeld

19. juni 2010

Moderator

Maise skriver:

god ide caro. hmm 10 år siden jeg sidst har haft gallakjole på, hmm. har haft mange flotte silkekjoler (noanoa) på. næste gallakjole må sgu være brudekjolen

10 år... det ville jeg ikke kunne! shhh... nogle gange tager jeg dem på derhjemme når jeg er helt alene haha

Anmeld

19. juni 2010

Maise

Caroline86 skriver:

10 år... det ville jeg ikke kunne! shhh... nogle gange tager jeg dem på derhjemme når jeg er helt alene haha

ha ha ligesom i friends.

Anmeld

19. juni 2010

Moderator

Maise skriver:

ha ha ligesom i friends.

ja, faktisk...

Anmeld

19. juni 2010

Risen

Har kun 1 med lidt fin kjole fra nytårsaften for to år siden.. .. Ellers er jeg lidt af en "bryder" da jeg ikke går i kæmpe prinsessekjoler til galla hehe..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juni 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Nu er jeg ikke så meget kjolepige, men her er da et

Anmeld

19. juni 2010

Svei

Her er jeg så...stor og tyk for 9 år siden...den eneste galla-agtige kjole jeg har...kommer aldrig ud så fine steder...det her var til et stort bryllup og endte med at blive halvfuld og skvattede midt på dansegulvet, hev min partner med og kjolen gled ned så det hele røg ud....

Anmeld

19. juni 2010

Moderator

Yrsa skriver:

Her er jeg så...stor og tyk for 9 år siden...den eneste galla-agtige kjole jeg har...kommer aldrig ud så fine steder...det her var til et stort bryllup og endte med at blive halvfuld og skvattede midt på dansegulvet, hev min partner med og kjolen gled ned så det hele røg ud....

åh nej, hvor uheldigt! HAHAHA... Men synes nu du så godt ud så længe den sad hvor den skulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.