Randers NS-træffet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

JustAnotherName

Jeg har lidt tabt taget på hele det her med at arrangere, desværre.

Det faldt lidt til jorden, da der kom 2 datoer på tapetet, syntes jeg. Og der var blandende udmeldinger, om det var en god idé eller ej, og nogle som ikke meldte tilbage på, om de fortsat kom...
Og nu har jeg ærligt talt lige mistet overblikket lidt.

Jeg vil stadig meget gerne booke forhallen og gøre det muligt at vi kan mødes. Men jeg har brug for at høre fra de interesserede, hvilken dato det skal være, og hvem der medbringer hvad.

Måske jeg bare skal slå igennem og sige "det bliver sådan og sådan, den og dén dato", og "der skal dette og dette med" - Så må folk sige om de kommer eller ej, og hvad de medbringer ?!?!
For ellers sker det vist umiddelbart for lidt - som i ingenting.
Og det ville da være ærgeligt, hvis det SLET ikke bliver til noget.

Så er to datoer en dårlig ide, som Mette (Msax) syntes?
Eller er der stemning for at beholde BEGGE datoer, så alle kan komme med?

JEG HÅBER I LIGE MELDER TILBAGE - ALLE DER KUNNE VÆRE INTERESSEREDE!!! ..... Så jeg kan gå videre med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

TbCp

Jeg er stadig klar på d. 10.... eller var det d. 11.? Ligegyldigt... jeg kan begge dage

Anmeld

19. juni 2010

JustAnotherName

Ja, datoerne lød (til sidst) på både/enten den 10 og/eller den 18 juli 

Anmeld

19. juni 2010

msax

Hejsa - jeg håber ikke min udmeldning om de to dage er blevet taget ilde op, for det var på ingen måde meningen. Men jeg syntes nemlig også jeg havde lidt svært ved at overskue det nu hvor der ikke kom ret mange tilbage meldinger.

Vi vil gerne komme den 18. juli og tager lige det med som i ber om.

Men i sidste ende er det den der arrangerer der beslutter hvilken dag det skal være... og der er ingen sure miner fra min side hvis vi desværre ikke kan komme med. For så er der jo bare en undskyldning for at inviterer jer hjem til mig.

SMIL fra Mette 33+3

Anmeld

19. juni 2010

Vingummien

Jeg kan begge datoer Og var drikkelse jeg kunne tage med

Anmeld

19. juni 2010

Jules

Hmmm... Det var den 11 :) For jeg kan ikke om lørdagen den 10 altså... Men det passer os nok bedst den 11 så hvis jeg skal vælge en dato :) Og jeg tager engangsservice med :)

Anmeld

20. juni 2010

JustAnotherName

Altså nu er der gået en slat tid, hvor de forskellige, har kunnet melde tilbage. Og udaf dem som har givet lyd fra sig nu, er der flest der kan den første weekend. Så jeg tror bare, at det er sådan det skal blive ...denne gang. Så må vi håbe, at der bliver en anden gang igen, hvor endnu flere (helst alle interesserede) kan samtidig.

Nu skærer jeg så igennem, som "arrangøreren" af træffet,
og beslutter, at det bliver

DEN 11 JULI, KLOKKEN 10:30
Romalt Boulevard 28, Romalt.
8960 Randers SØ.

KATRINE medbringer kaffemaskine (er der nogen der foretrækker the?) + kaffe/the og kander, syltetøj, smøreknive, duge og starinlys, mm.

JULIE sørger for plastikkrus, plastskeer og paptallerkner.

I andre må lige selv byde ind med, hvad I helst vil medbringe.
Der vil f.eks. mangle :

- Boller + smør
- Ost, en enkelt slags pålæg og saftevand/juice
- Kage (hjemmebagt eller hjemmebragt er underordnet)
- Lidt "lækkerier", som sagtens kan være sunde snacks - såsom gulerodsstave, ostehaps, agurkestave, eller æble/pærer/banan eller hvad ved jeg.... Også så der er lidt lækkert til børnene.

HUSK

Selv at medbringe en handysitt, hvis dit barn ikke kan sidde på en almindelig stol + En håndfuld legetøj hver, som børnene kan lege med...

JEG GLÆDER MIG TIL VI SES!
Og håber at alle kan leve med, at det nu er sådanne det bliver....

Anmeld

20. juni 2010

grinbidderen

JustAnotherName skriver:

Altså nu er der gået en slat tid, hvor de forskellige, har kunnet melde tilbage. Og udaf dem som har givet lyd fra sig nu, er der flest der kan den første weekend. Så jeg tror bare, at det er sådan det skal blive ...denne gang. Så må vi håbe, at der bliver en anden gang igen, hvor endnu flere (helst alle interesserede) kan samtidig.

Nu skærer jeg så igennem, som "arrangøreren" af træffet,
og beslutter, at det bliver

DEN 11 JULI, KLOKKEN 10:30
Romalt Boulevard 28, Romalt.
8960 Randers SØ.

KATRINE medbringer kaffemaskine (er der nogen der foretrækker the?) + kaffe/the og kander, syltetøj, smøreknive, duge og starinlys, mm.

JULIE sørger for plastikkrus, plastskeer og paptallerkner.

I andre må lige selv byde ind med, hvad I helst vil medbringe.
Der vil f.eks. mangle :

- Boller + smør
- Ost, en enkelt slags pålæg og saftevand/juice
- Kage (hjemmebagt eller hjemmebragt er underordnet)
- Lidt "lækkerier", som sagtens kan være sunde snacks - såsom gulerodsstave, ostehaps, agurkestave, eller æble/pærer/banan eller hvad ved jeg.... Også så der er lidt lækkert til børnene.

HUSK

Selv at medbringe en handysitt, hvis dit barn ikke kan sidde på en almindelig stol + En håndfuld legetøj hver, som børnene kan lege med...

JEG GLÆDER MIG TIL VI SES!
Og håber at alle kan leve med, at det nu er sådanne det bliver....

hej muligvis ville valdemar og jeg godt kunne komme med da vi måske godt kunne køre med tina og liva der ud. men ska lige helt finde ud af im det er d.10 el 11 vi skal til fødselsdag..  ville nemlig være hyggelidt at se jer alle

Anmeld

20. juni 2010

JustAnotherName

hej muligvis ville valdemar og jeg godt kunne komme med da vi måske godt kunne køre med tina og liva der ud. men ska lige helt finde ud af im det er d.10 el 11 vi skal til fødselsdag..  ville nemlig være hyggelidt at se jer alle

Du og Valdemar skal være meget velkomne.
Håber det kommer til at passe sammen, så det kan lade sig gøre for Jer 

Anmeld

20. juni 2010

grinbidderen

JustAnotherName skriver:

Du og Valdemar skal være meget velkomne.
Håber det kommer til at passe sammen, så det kan lade sig gøre for Jer 

ja det håber jeg osse... men mener det er d.10 vi skal til fødselsdag, men så er det bare om vi ville kunne have valdes klapvogn med i bilen for kan nok ik bære valdemars autostol blir godt nok hjulpet op i toget af kæressten så nu må vi lige se..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.